Battlefield : Bad Company 2 & DirectX 9 Verrattuna DirectX 10

”Battlefield : Bad Company 2 , ” räiskintäpeli julkaistiin tietokoneelle vuonna 2010 , tukee kolmea eri DirectX : DirectX 9 , 10 ja 11 . Tietäen mitä kukin DirectX-version voi tehdä ja miten ” Bad Company 2 ” käyttää se voi auttaa sinua tekemäänpäätöksen , jonka yli versio käyttääpeli: DirectX 9 tai DirectX 10 . ”Battlefield : Bad Company 2 ”

” Battlefield : Bad Company 2 ” käyttääomaa Frostbite 1.5 moottori , kirjoittaja kehittäjä DICE . Mikä erottaa tämä moottori muilta on , että se mahdollistaa täysimittaisen destructibility . Ei ole harvinaista nähdä kokonaisia ​​rakennuksia pelkiksi raunioiksi ja tuhkan aikanamultiplayer ottelun . Frostbite 1.5 ensisijaisesti tukee DirectX 9 ja 10 ; kun DirectX 11-tuki on mukana, se on alkeellinen ja ei hyödyntää kaiken DX11 on tarjottavanaan .
DirectX 9

DirectX ongrafiikka API luoma Microsoft, joka löytyy lähes jokaisen tietokoneen videopeli julkaisu . Tuolloin julkaisu on tällä hetkellä 11 DirectX-versiot . DirectX 9 , julkaistiin vuonna 2002 , olistandardi , jota monet videopelejä 2002-2006 käytetty . Senkin jälkeen DirectX 10 julkaistiin , monet kehittäjät ja pelaajat jäivät DX9 ovat vakaus jase, että se tukee täysin Windows XP jasuuri määrä kuljettajia .
DirectX 10

DirectX 10 , julkaistiin vuonna 2006 , antoi kehittäjille entistä enemmän vaihtoehtoja , miten tehdä grafiikkaa. Suurin osa muutoksista tehtiin varjoja ja valaistus; Tämän vuoksitehokkaampi tietokone tarvitaan ajaa DX10 pelejä toisin kuin DX 9 . Lisäksi DX10 on saatavilla vain Windows Vista-tietokoneet ja uudemmat; pelaajille, jotka käyttävät Windows XP automaattisesti palautui alas DirectX 9.0c aina DX10 käytetään .
ero DX9 ja DX10 in ” Bad Company 2 ”

Yksi suuria eroja käyttäen DX10 kanssa ” Bad Company 2 ” on , ettäkäyttö HBAO , Horizon – pohjainen Ambient purennan , käytetään kokopelin . HBAO luo , mitä kutsutaan” pehmeämmäksi varjo” ; varjo , joka on enemmän sukua mitä näkisit tosielämässä . Lisäksi parempaa laatua varjoja , enemmän varjoja käytetään – DX9 ei ominaisuus varjoja esineitämatkan , kun DX10 tekee. Valaistus vaikutuksia, kutenvalon heittää poistaskulamppu , ovat myös realistisempi kun DX10 käytetään . Kaikenerot ovat kosmeettisia , mutta DX10 luorealistisempi , todenmukaisen tunnelmanpeliin .
Vaihtaminen DX9 ja DX10

Kun ensimmäisen kerran käynnistää ” Bad Company 2 , ” Peli tunnistaa automaattisesti tietokoneen laitteiston ja määrittääDirectX-version voit käyttää . Voit muuttaa tätä muokkaamallaSettings.ini tiedosto” MyDocuments \\ BFBC2 ” kansioon . Seuraavarivi ” DxVersion ” onmäärä , joka vastaa DirectX asetus : 9 , 10 , 11 tai auto , joka on, jos peli päättää mikä DirectX-versio käyttää. Voit muuttaa DirectX asetusta , yksinkertaisesti muuttaa vieressä” DxVersion ” merkintä : 9 DirectX 9 , 10 DirectX10 ja 11 DirectX 11 . Tallenna tiedosto ja käynnistä ” Bad Company 2 ” ; peli nyt käyttääDirectX asetus tulee mainita.

Vastaa