RPG Quest Ideat

Sekä video-ja pöytälevy roolipeleistä ,hyvä tarina imee pelaajia , kun taashuono juttu sylkee ne heti pois . Kaikkiparhaan pelin maailmassa ei lasketa paljon ilmantehokasta tarinan mukana siinä . Jos haluat veneenpyrkimys , että pelaajat puhuvat vuosia , aloita luomallatarina, joka saa heidät koukkuun . Kun CraftingQuest , eivät alaStory

” Jotkut seikkailijat tavata sattumaltakapakassa . He kuulevatluola täynnä kultaa , vartioitulta lohikäärme . He liittyvät voimia tappaalohikäärme ja saada kultaa . ”

fantasiaseikkailu onklisee . Pelaajat ovat vähän investointejajuoni . He vain sattuvat olemaanniitä, jotka tappavathirviön ja ​​ottaa sen juttuja . Siksipyrkimys on aloittaamerkkiä , eitarinaa .
Characters Come First

Jokainen tarina tarvitseekeskeinen ristiriita ,konflikti , joka tulee merkkiä itse .

Ennen veneentontinroolipeli , veneetpelaajien merkkiä. Videopeli , voit (pelisuunnittelija ) on täysi kontrolli . Vuonnapöydälle roolipeli , voit (pelin mestari, joka kulkeepeli) on sijoittaapäätöksiä pelaajat .
Craft Character – Driven Ristiriidat

Varmistamerkkiä on puutteita , jotka johtavat konflikteihin , niin veneentarinan ympärille näitä konflikteja . On oltavaulkoinen vastustaja (supervillain ,demoni – lord ) , mutta on myös oltavasisäinen konflikti yhdistetty ulkoiseen konfliktiin . Loppuun mennessäQuest , hahmot on voitettava niiden puutteita ja niiden vihollisia .

Esimerkiksi josmerkki onnaiivi nuori prinssi , ovat häntä pettänyt hänen vallanhimoinen veli . Kostonhimoinen prinssi on saatava takaisin valtaistuimelleen säilyttäen hänen ihmisyytensä . Josmerkki onitsekäs taikuri , tee hänestä vahingossa valloilleenkauhea demoni . Velho täytyy kumota hänen virheistään ja oppia huolehtimaan toisista .

Kummassakin tilanteessapelaajilla onhenkilökohtainen omistusosuustarina , koska se on heidän tarinansa .
Kehitys Deep Villains , ei Shallow Ones

Jokainen tarina tarvitsee hyvän konna , muttaparas roistoja näkevät itsensä sankareina . He eivät ole vain pahaa pahalla vuoksi . Hitler olimassamurhaaja , mutta hän luuli säästääSaksan kansan puhdistamiseksiplaneetanmestari kilpailu .

Usein roistoja edustavatpimeä puoli sankareita . Batman jaJokeri ovat molemmat puvuissa hullut , jotka rikkovat lakia . Erona on, että Batman tekee sen puolustaa järjestyksessä samallaJokeri tekee sen levittää anarkiaa .

Ota nämä opetukset historiasta ja kirjallisuudesta . Kohdata pelaajat synkimmät itsensä .
VarmistaHeroes ja konna Meet EnnenFinal Showdown

”tappaalohikäärme” skenaario aloitimme , merkkiä tavatalohikäärme vain silloin, kun ne tappavat sen . Hyvät tarinat ovatsankareita täytettäväkonna ennen lopullista taistelua . Aiemmat kohtaamiset luodavihamielinen suhde , mikä parantaa viimeisessä taistelussa .
Be Sure Tilanteet eivät helposti Solutions

Pit pelaajat vastaan ​​moraalisia ongelmia . Palkittu ” Dragon Age ”-sarja pakottaa pelaajat kohtaamaan moraalisesti harmaa tilanteissa , kuten uhraaviaton lapsi pelastaakaupungin . Operaattorin pelaajat päätettäessä rooleja ( ja tekee niistä kohtaamaan seuraukset ) lisää investointejaanjuoni.
TakePelaajat Jonnekin Special

Kun sinulla on merkkejä ja konfliktien , perustaaympäristössä . Parhaat asetukset eivät kierrättää vanhat ” fantasia valtakunta ” skenaario. Yritä kääntäävakioasetuksiksi (maailmassa, jossa peikkoja puolustamaan kotimaataan alkaenhyökkäyksen ihminen) tai sekoitus RPG lajityyppejä (maailmassa jossa taikuus – powered robotit rodun asuttaatähteä) .

Mitä tahansa teetkin , muista, että fantastinen maailmat eivät ole mitään ilman hyvää merkkiä ja konflikteja . Kun pidät tätä sääntöä mielessä , luot tehtäviä , että pelaajat eivät koskaan unohda .

Vastaa