Interactive Games for 6-9 vuotiaille

Etsitpä luokkahuoneessa pelejä tai pelejä pelata juhlissa , nämä ainutlaatuiset pelit ovat varmasti valloittaa lapset6 ja 9 -vuotias alue . Jotkut pelit pelataan tiimeissä , ja toiset pit yksilöiden ryhmää vastaan ​​. Joko niin , kun tavoitteena on pitää hauskaa ; jokainen on voittaja . Magic Carpet

Tämä peli kuuluu nopeus , strategia ja tiimityö . Jakaa lapset ryhmiin ja anna jokaiselle ryhmällesuihkuverho seisomaan . Ilmoitettavalapset tämä on heidän lentävä matto ja he lentävät korkealla taivaalla . Niiden on käännämatto putoamatta siitä. Nopein joukkue tehdä tämän menettämättä tiimin jäsenet , voittaa .
Älä jää kiinniWeb

Asetapelin käynnissäpallo string yli , ympäri ja läpi esineitähuoneessa . Vaihtele korkeus merkkijono ja säikeiden välisen tilan rainan . Lapset täytyy mennä yhdeltä puoleltatilaamuille koskematta rainan . Yksi lapsi voi ollahämähäkki , joka pakottaa lapset mennäeri tavalla tai saada merkintä, ja olla pois .
Popcorn

Tämä peli sisältääleikkiä laskuvarjo (ei jouset ), jossa on reikä keskellä , ja useita muovista palloa , yksi jokaiselle pelaajalle . Pallot ja lapset on numeroitu niin jokaisella lapsella onpallo . Kaikki pallot saatetaanlaskuvarjo kun lapset pitää kiinnireunoihin . Lapset ravistellalaskuvarjo ylös ja alas saada pallot kuuluvat läpireikä keskellä . Lapsi, jonka pallo pysyilaskuvarjopisin voittaa .
Lion Cub

Yksi pelaaja on valittu olemaanleijona ja istuu selkämuita lapsia . Laitatäytetyt leijona hänen selkänsä takana olevanleijonanpentu . Muut pelaajat vuorotellen yrittävät varastaapoikanen niin hiljaa kuin mahdollista . Josleijona kuuleeäänen hän kääntyy ja ulvoo . Jos hän saaliitlapsi salainen ylös , että lapsi on nytleijona . Jos ei ole lapsen salainen ylös , hän on yhäleijona .
Walk the Plank

Aseta Kurssin riippuentaitopelaajia . Makasi kolme levyä suorassa linjassa tai sik- zagging . Pelaajat voivat navigoida sokkona ylimääräistä haastetta . Pelaajat menevät yksi kerrallaan alaslevytämpäri täynnä nenäliinoja , poistaanenäliinan ja sitten rodun takaisinalkuunlevyt . Jospelaaja astuu pois laudalta , hän on aloittaa alusta . Kilpailussanopein aika , tai perustaa kaksi kurssia ja rodun joukkueet , rele tyyli .

Vastaa