Pelit Decimal Käsitteet

Pelaaminen luokkahuoneessa auttaa opiskelijoita oppimaan taitoja ja vahvistaa oppituntia viihdyttävällä tavalla . Kun opetus opiskelijoille desimaalin käsitteitä , desimaalin pelejä parantaa opiskelijoiden ymmärrystä jakeet ja lähentäminen taitoja. Pidä opiskelijat osallistuvatpelejä ja yrittävät parhaansa mukaan palkintojen kuten koriste kyniä pelin voittajia . Flashcards

Käytä desimaalin kirjoitettuja pelata pelejä luokkahuoneessa . Pyydäoppilaita istuvat piirissä ja valitse yksi pelaaja seistä takana toinen pelaaja . Näytä molemmat pelaajatdesimaalin ongelma flashcard ja henkilö, joka huutaavastata ensin voittaa kierroksen . Että pelaaja voi liikkua taakseseuraavalle pelaajalleympyrän japelaaja joka menetti täytyy istua alas johdolla. Pelaaja, joka tekee kaikki päinympyrä voittaapelin taipelaaja, joka vastaaeniten ongelmia oikein , voittaa pelin . Esimerkkidesimaalin ongelma on ”Jos 54 out of 100 opiskelijaa on poikia , mikä ondesimaalin sille osallekoulu, joka koostuu pojat . ”Oikea vastaus on 0,54 .
Money

rahaa voi opettaa opiskelijoille miten lisätä ja vähentää desimaaleja . Anna jokaiselle oppilaalleluettelo . Kerroopiskelijat heillä on 75 dollaria viettääluetteloomme kolme kohdetta . Niiden täytyy yrittää päästä niin lähelle kuin he voivat viettää 75 dollaria menemättä yli . Pyydä heitä leikattukolme tuotetta ja teippaa nepaperille . Kerro jokainen opiskelija kirjoittaatuotteiden hinnat ja lisää ne yhdessä . Opiskelija, joka on lähimpänä 75 dollaria menemättä yli voittaa pelin . Vaihtoehtoisesti avullaopiskelijat voivat työskennellä ryhmissä sijasta erikseen .
Joukkueet

Jaaopiskelijat kahteen joukkueeseen . Ovat yksi opiskelija jokaisesta joukkueesta seistäliitutaulu ja antaa jokaiselle opiskelijalleliidun . Kutsudesimaalin ongelma . Ne täytyy kirjoittaaongelma tauluun ja ratkaista ongelma . Ensimmäinen pelaaja ratkaistadesimaalin ongelma oikein voittaapisteen hänen tiiminsä . Ensimmäinen maali 10 pistettä voittaa pelin . Toinen idea on viivyttäädesimaalin flashcard kunkin joukkueen yksi kerrallaan . Jos joukkue vastaa oikein 30 sekuntia , he ansaitsevatpisteen . Ensimmäinen joukkue 10 pistettä , voittaa pelin .
Bingo

Pelaa peliä desimaalin bingo kirjaamalla desimaalin vastauksia bingo neliöitä . Kutsu desimaalin ongelmia ja ovatopiskelijoiden merkki poisoikeat vastauksetbingokortti . Esimerkiksi , jos sanot ” Mikä desimaalin on sama kuinmurto 1/4 ”,opiskelijat merkki pois 0,25 bingo kortteja . Ensimmäinen pelaaja bingo ja huutaa ”Minä rakastan desimaaleja ” voittaapalkinnon . Helpomman peli , yksinkertaisesti soittaa ulosdesimaalilukuja ja niilläoppilaat merkitsevät korttinsa .

Vastaa