Itä-Eurooppa Lasten pelit

Itä-Euroopassa , tai historioitsija Alan Palmer ehdotti ,maiden Saksan ja Venäjän välillä , on sen osuus Classic lasten pelejä . Nämä pelit , vaikka tuotettueri alueella Yhdysvalloista , jakavat paljonsamoja parametreja kuin pelejä pelataan American lasten aikana vietettyä aikaa ystävien kanssa ja poisleikkipaikka . ”Cat ” maasta Liettua

Aivan kutenklassinen peli tag pelataan modernin lapsia, tämä peli Liettuasta alkaa valitsemalla yksi pelaaja onCat . Muut pelaajat tulevathiiret . Kissa odottaa kunmuut lapset laske 10 ja pää pois. Kun he saavuttavat 10 ,Cat roduthiiret ja yrittää tag niitä . Ensimmäinen hiiri kiinni tulee uusi kissa . Tämä prosessi jatkuu niin kauan kuin haluat , tai kunneslapset ovat kaikilla oli vuorollaan pelissäCat .
” Juoppo ” Venäjältä

Peli muistuttaa korttipeli , ” War ”, aloittaa tekemisissä 36 (vuodesta kuutosta ja ässää ) niin monta pelaajaa kuin haluat . Pelaajien pitäisi kaikilla onsama määrä kortteja . He kaikki laittavat kortit paalut , alaspäin . Aloittaa , kaikki pelaajat laittavatkortin yläreunassa niiden kannet ylöspäin keskellepelissä pöytä . Pelaaja, jolla onkorkein kortti vie kaikkipelaajien kortit . Tässä pelissä , kuutosta voittaa ässät , mutta kaikki muut kortin lisäksi ässää , voittaa kuutosta . Jos jokinpelaajat laittavat alassamat kasvot kortti , ja se onkorkein korttinippu, ne täytyy rikkoasolmio . Pelaajat laittavat alas toisen kortin heidän pakasta pöydälle ylöspäin . Pelaaja jolla on korkein kortti kerää kaikkimuiden pelaajien kortit ja lisää ne hänen kannelle . Pelaajat, jotka menettävät kaikki kortit -” juomarit ” joka vietti kaikki ” rahaa” – eliminoidaan pelistä . Pelaaja jolla on eniten korttejapelin lopussa voittaa .
” Shyla ” Valko-Venäjältä

Valkovenäjä peli alkaa yksi henkilö ,johtaja , istuu alaskeskelle huonetta . Loput pelaajat muodostavatpuoliympyrän hänen takanaan , jotta he voivat vain nähdä hänen selkäänsä . Käsi yksi pelaajistapieni esine . Pelaaja siirtää sen yksi pelaajista hänen viereensä . Pelaajat jatkavat siirtääobjektin ympärillä kunnes yksi pelaaja hanatjohtaja olkapäälle . Johtajalla on arvata , ketkäistuvat pelaajat onobjekti . Jos hän arvaa oikein ,pelaaja, jollaesineestä tuleeuusi johtaja . Jos hän tekee väärän arvauksen , hän kääntyy ympäri jaympyrä kulkeeesineen ympärille uudelleen samalla tavalla . Pelata kunnes jokaisella on ollutpuolestaan ​​on johtaja .

Vastaa