Mitkä ovatpelejä, jotka lapset leikkivät 1950 & 1960 ?

Lapset1950 ja 1960 pelataanerilaisia ​​pelejä , joka haastoi sekämielen ja kehon . Näitä olivat Arvauskilpailujen sekä juoksu-ja kilpa-pelejä , kuten kaksikymmentä kysymystä , Red Rover ja Duck , ankka, hanhi . Monetpelit ovat vielä pelataan lasten tänään . 20 Kysymykset

Tätä peliä pelataan ulko-tai sisäpuolelle tai matkoilla . Yksi henkilö valitseehenkilö , paikka tai asia . Toiset ovat 20 kysymystä arvataoikean vastauksen . He voivat vain kysyä kysymyksiä, jotka vaativatkyllä ​​tai ei vastata . Kysymyksiä voisi olla ” Onko seihminen ? ”, ” Onko sepaikka ? ” tai ”Onko tämä henkilö mies ? ” Henkilöoikean vastauksen saa valitaseuraavaan aiheeseen. Jos kukaan ei arvaaoikean vastauksen ,henkilö, joka valitsiaihe valitsee toisen henkilön , paikka tai asia jakysymyksiin aloittaa uudelleen .
Simon Says

” Simon ” huutaa ohjeet kaikille seurata. ” Simon” soittaja voi sanoa, ” hyppää ylös ja alas ”, ” Käänny ympäri ”, ” Kosketa nenä” tai muita direktiivejä . Pelin tarkoituksena on niille pelaa vain noudattaa ohjeita , kun edeltää lause ”, Simon sanoo . ” ” Simon sanoo hypätä ylös ja alas ”, ” Kapteeni käskee kääntyä ympäri ” tai ” Simon sanoo koskettaa nenääsi. ” Jos et noudata annettuja ohjeita ilman” Simon sanoo” lause , tuletsoittajan tai ” Simon . ”
Red Rover

Lapset muodossa linjat minnekään 20-50 metrin päässä toisistaan ​​, riippuentilaa pelaamiseen . Ne, jokaisella viivalla tiukasti kädestä . Yksi puoli puheluttoiselle puolelle , ”Red Rover , Red Rover , lähettää (nimihenkilötoisella linjalla ) oikeus yli . ” Nimetty henkilö toimii niin kovaa kuin mahdollistatoisella linjalla tarkoituksenaan murtaalinjaa . Jos hän onnistuu rikkomaanlinja, hän valitseehenkilönkatkoviivalla ja palaa hänen alkuperäistä linjaa . Jos hän ei pysty murtaa , hän liittyylinja hän yritti murtaa , jatoinen linja huutaa , ”Red Rover , Red Rover lähettää (nimihenkilötoisella linjalla ) oikeus yli . ”

Freeze Tag

Valitsehenkilö on ” Se ”. Tavoite ” Se ” on merkitä kaikki muutkin . Kun olet koskettanut sinun täytyy jäätyä paikoilleen . Pelaajat kosketti ovat ” jäädytetty” ja voi liikkua vastapeli on ohi tai kunneshenkilö, joka ei ole jäätynyt koskettaa heitä ” vapauttaa ” niitä. Pelaaja, joka on merkitty kolme kertaa tulee” Se ”. Joshenkilö on ”se” onnistuu ”jäädyttää ” kaikkipelaajat samaan aikaan joten kaikki on ” jäädytetty ”, hän voi valitahenkilö, joka tekee hänen paikkansa ” Se ”.
< Br > Duck , ankka, hanhi

lapset tekevätsuuren ympyrän ennen istuu niiden reidet käsillään niiden kainaloihin olevinaan ankkoja . Yksi henkilö on valittu” kettu . ” Kettu kävelee hitaasti ympyrän napauttamalla kutakin henkilöä päähän , sanoen: ”Duck . Ankka . Duck . ” Lapset voivat läppä siivet kuinkettu piireissä . Lopuksikettu hanat joku ja sanoo: ” Goose ”. Kun näin tapahtuurotu alkaa. Hanhi on hypätä ylös ja juostaympyrä yrittää koodatakettu ennenkettu voi ottaa hänen paikkansa ympyrän . Joskettu saa takaisin , joskilpailu alkoi ensin ,hanhi tuleekettu . Joshanhi tunnisteetkettu ensinFoxin uuden vuoron .

Vastaa