Mikä onDead ZoneFPS ?

Räiskintäpeli ( FPS ) genre perustuukäsitteeseen näyttämälläpelimaailman silmin – niin kuinhahmopelin . Sen sijaan, että katselu hahmosi , näet vain aseensa ja ympäristössä , jotka tarjoavatenemmän mukaansatempaava kokemus . Koskamoninpelattaviin osagenre , tarkka valvonta on erittäin tärkeää . Pelaajat pelata ammuskelua jokohiiri ja näppäimistöPC , taianaloginen ohjain konsoliin . Ei ole väliä, jotka ohjaavat haluamasi tapa ,kuollut vyöhyke asetukset on suuri vaikutustapaan, jolla olet vuorovaikutuksessapelimaailman . Kuvaus

ammuskelua , käytät oikeaa analogista sauvaa ( konsoliin ) tai hiiren ( PC ) katsella ympärilleenpelimaailman . Kohdistaminen crosshair , keskelle teidän näkökulmasta , edustaa missä ammukset vaikuttaa , kun paloase . Kuollut alue määritetään, kuinka herkkä teidän tarkastukset ovat liikuttaessanäkökulmasta ja sen mukanaristikko . Kun pieni kuollut alue , sinun tähtäin siirtyy välittömästi, kun siirrät hiiren taioikeaa analogista sauvaa . Suurempi kuollut alue vaatii sinua liikuttaa hiirtä tai analogista sauvaa kauemmaksi sen pisteen lepoa , jotta voidaan siirtyäristikko näytöllä .
Small Dead Zone

etunapieni kuollut alue on reagointia. Koska se vaatii vähemmän työtä liikkuaristikko , voit katsoa ympärilleen ja hankkia tavoitteet nopeammin pelatessa. Sinulla on myös enemmän tarkkuutta hienosäädön , kuten kun tarkoituksena kiikarikiväärillä . Haittana on , että koskavalvonta on niin herkkä, se voi olla vaikea pitää ristikko keskittyi oman tavoitteen liikkuessasi . Koska peli poimii mitään liikkeitä teet hiirellä tai analogista sauvaa , sinun näkökulma voi muuttua odottamatta säätää asema tai jos olet hätkähtää muita pelaajia .
Suuri Dead Zone

suurempi kuollut vyöhyke poistaa ei-toivottuja liikkeitä , jotka tapahtuvat , josvalvonta on liian herkkä syöte. Tämä tarkoittaa, että tavoite ei hemmotellaan jos vahingossa siirrät hiiren tai analogista sauvaa hieman kun olet hankkinut oman tavoitteen . Suuremmat katvealueet myös estääongelman haamukuvia ( kutsutaan myös vaeltelu tai ajautuminen ), joka voi ilmetä, kun analogista sauvaa alkavat uuvuttaa . Koska oikeus analogista sauvaa käytetään niin paljon ammuskelua ,kuluminen voi aiheuttaakiinni ei keskitä kunnolla. Kun pieni kuollut alue , tämä aiheuttaakameran pyörittävät ilman tulo . Huonona puolenasuuri kuollut vyöhyke on , ettävalvonta voi tuntea penseä , varsinkin jos olet tottunutpieni kuollut alue .
Oikaisut

konsoli , ainoa tapa säätääkuollut alueräiskintäpeli on kautta”Asetukset ” tai ” säätimet” menu pelejä, jotka tukevat tätä ominaisuutta . Jos peli ei sallisäätökuollut vyöhyke , olet juuttunutoletusasetuksetpelin jaohjaimen . Nykyisen sukupolven konsolit ,Playstation 3 onpienempi kuollut alue verrattunaXbox 360: lle. PC: ssäkuollut alue voidaan säätää sisällä tukevissa peleissä tai käyttämälläasetustyökaluun hiiren.

Vastaa