Kuinka käyttääfysiikan Ankkuri Game Engine

In Game Engine ,ankkuri ontyökalu, jonka avulla suunnittelijat voivat jäljitellä ragdoll fysiikan liittämättä jokainen osamallin yhdessä . Toimimallaluutelin ,ankkuri voi toimiapikakuvake suunnittelijoille jahelpompi tapa, jollapeli käsitellätoimiaragdoll tapahtuman . Luominen armatures inesine onyksinkertainen menettely , että kaikki pelisuunnittelija voi suorittaa Game Engine . Ohjeet

1

Valitse ”Näytä ” ja sitten ” Top” suunnatakameraylhäältä alas asentoon .
2

Paina” tila ”-painiketta , napsauta ” Lisää ” valikosta , joka tulee näkyviin , jonka jälkeen ” ankkuri ”.
3

Klikkaa ”X Ray ” alareunassa näytön vasemmassa saadaselkeämmän kuvanankkurin .

4

Paina”-välilehti ”-painiketta päästäksesi muokkaustilaan .
5

painamalla”e” -painiketta ja”z” -painiketta luodakopioankkurin z-akselia pitkin .
6

Orienttoisen ankkurin pallon rajan pohjaanneliö .
7

Napsauta” Muokkaa”-painiketta , valitse ”Lisää muokkaaja, ” sitten” Ankkuri ”.
8

muuta nimeä arvon kentän ” Ankkuri ”. Muista hyödyntääsana .
9

Tee enemmän armatures kunkin luunobjekti . Esimerkiksiihmisellä tulisi olla vähintään kolme armatures jokaisessa varsi : yksi ankkuriluun olkavarteen ,toinen ankkuriluunkyynärvarsi ja kolmas ankkuri edustaakäsi . Kunnianhimoiset suunnittelijat voisi jopa lisätä armatures edustamaan sormien .
10

Linkki jokainen ankkuri liittämälläpalloja lopussaarmatures kunnes olet luonutperus luurankoobjektin .
< Br > 11

Tallennamuutokset säilyttääankkuri rakenteen objektin .

Vastaa