Pelejä Esittävä Kielet

Esittävä kieli käyttää kielikuvia , kuten metaforia , alkusointu , onomatopoeia , ja sanontojen tehdä vertailuja tai valaa eli sanoiksi ja lauseita . On olemassauseita erilaisia ​​pelejä, jotka voivat auttaa antaa opiskelijallekäsitys kuvakieltä . Pelit vaihtelevat vaikeuksissa , jotka voidaan sovittaaoppilaiden ikäkauden ja taitoa . Nimi takanametafora

metaforia luodavertaileva yhteyden liity esineiden avulla lauseita tai sanoja tarkoitus ehdottaa samankaltaisuutta . Esimerkki sisältäälause ” olet mitä syöt ”, joka taas ei kirjaimellisesti oikein merkitseeyhteyskehon ja ravitsemus . Teini-ikäiset opiskelijat voivat pelata metaforien avulla vihjeitä auttaa tunnistamaan kuuluisia ihmisiä . Yksi henkilö on nimettypelin mestari ja salaa valitseenimen kuuluisa henkilö , jokamuun luokan tietävät . Bingoemäntä sitten antaa vihjeitä muodossa metaforia , kuten ”Jos minun henkilö olisiauto, hän olisikuorma-auto” . ”Jos hän olisihedelmää, hän olisiomena. ” Yleisö saa kuusi arvauksia . Josoikea vastaus ei anneta,pelinjohtaja paljastaanimi , jauusi peli mestari toistetaan .
Traveling Alkusointu Game

Alkusointu on eräänlaista Esittävä kielellä, jossa käytetään toistuvia ääniä tai kirjaimiasanajonoja . Esimerkkejä alkusointu kuuluvat kielen Twisters , kuten ” Hän myy simpukat mukaanmeren rannalla ” . Sovi pienille lapsille , nuorille alkusointu pelejä auttaa kuluttaa aikaa matkoilla . Yksi vaihtoehto on valikoima alkusoinnullinen sanoja yhdistettylapsen nimi , painottaen hauska tai Hessu sanojen yhdistelmiä , ” Billy sininen huopa lohkot rasvaa . ” Aikuisten tulisi aloittaapelinluova yhdistelmä alkusointu sanoja kuvaamaanPelin tarkoitus . Toinen vaihtoehto on käyttää eläinten nimiä sijaanlapsen nimi – ” Minun kani syö retiisejä , rusinoita ja raparperi ” – Kannustamallalapsi tai teini johtaa uusia ja mielenkiintoisia sanayhdistelmät niiden kokeiluja alkusointu .
Hangman kanssa Onomatopoeia

klassinen sana peli ” ; pyöveli ” annetaankuvakieltä reuna kun onomatopoeia tuodaanpeliin . Onomatopoeia esittelee sanoja , jotka jäljittelevätääni tietyn toiminnan tai esine . Esimerkkejä ovat pop , bang , ja piristys . Tämä versio pyöveli käyttää vain onomatopoeia , jossapelaajat valitsemalla kirjeet täyttää tyhjät kohdat . Kunpelaaja arvaa väärin, niinosatikku vedetään kutenpään tai jalan . Jostikku on valmis, ennen kuinsana paljastuu sittenpelaaja menettää .
Pictionary kanssa sananlaskut

sananlaskut ovat lauseita, jotka uhmaavatperinteisiä merkityksiäyksittäisten sanojen lause tai jotka poikkeavat perinteisistä kieliopin ohjeita . Esimerkki ensimmäisestä tyypistä sanonta on lause ” potkaista tyhjää ” . Toinen tyyppi voidaan nähdäkäytön lauseita kuten ”pöytä pyöreä ” sen sijaan oikea ”pyöreän pöydän ”. Pictionary kanssa sanontojen sopii parhaiten vanhemmille lapsille ja nuorille . Pelaaja valitseekorttimuotokieli lueteltu ja on hahmotellakuvantodellista merkitystämuotokieli taastoiset yrittävät arvata mikä se on .

Vastaa