Kuinka tehdäCutscene Unreal Development Kit

Unreal Development Kit , tai UDK , onDevelopment Kit luoda pelejäUnreal Engine . Käyttäjät UDK voivat luoda omia pelejä, pelien karttoja ja muutoksia nykyisiin pelejä . Kyky luoda välianimaatiot , jotka käynnistävät loppuunsaattamisentapahtuma peli onominaisuus UDK . Näin käyttäjät joustavuutta askartelu juonen ja parantaapelattavuus niiden peli tai kartalla . Jotta cutscene vuonna UDK , voit käyttää matinea ,kamera piirre ohjelmassa , sekä asettamaan liipaisutapahtumia ja fade valvontaa. Ohjeet

1

Load UDK ja aloittaauuden kartan tai ladatajo olemassa olevaa .
2

Klikkaa” Näyttelijä luokkiin ” selain , valitsevaihtoehto ” CameraActor ” ja aseta sekarttaa, jos haluat sen . Osoita kamera näyttelijä osaksisuuntaan , jossacutscene alkaa .
3

Open ” Kismet ” ja valitse lisätäMatinea objekti . Lisää toinen esine , matinea Data ja liitä sematinea .
4

Kaksoisnapsauta” Matinea ” ja napsauta hiiren kakkospainikkeellaharmaata aluetta ja valitse ” Lisää uusi johtaja Group . ” Napsauta hiiren kakkospainikkeellaharmaata aluetta uudelleen ja valitse ” Lisää uusi kamera Group . ” Valitsejohtaja ja ota se käyttää” CameraActor ” objekti .
5

Klikkaa ” Movement” alkaenvaihtoehdot” CameraGroup ” ja valitse ”Add Key” lisätäalkuasetelma Kohtauksen . Matinea pitäisi nyt katsellakamerakatsoja .
6

Siirrä kamerauuteen paikkaan , seuraavatpolkucutscene haluat, ja paina” Lisää näppäin ”-painiketta uudelleen . Tämä merkitseeuuden kameran sijainti kartalla .
7

Asetaaikajanan matinea nollaan , ja se esikatsellatietenkin oman cutscene .
8

Oikea – klikkaa ” DirGroup ” in matinea ja valitse ” Lisää uusi Fade Track ” hakeaarvot hiipumassa kameran keskeisiä kohtia lisätä hiipumassa . Arvo 1 on täysin haalistuneet jaarvo 0 on ei haalistu ollenkaan . Lisääarvo kullekin avainkysymys kanssaviime ja ensimmäisen keskeisiä kohtia , joidenarvo on 1 .
9

Exit Matinea . Vuonna Kismet näet tiedot tapahtumista, jotka on kytkettäväMatinea objekti . Yhdistä nämä klikkaamalladatatapahtuman ja vetämälläviivatietojen pisteeseen matinea .
10

Tallenna ja sulje Kismet ja tallentaakartan muutokset .

Vastaa