Turnauksen säännöt Tammi

Tammi turnaukset tulevat kaksi yleistä muotoa: ne, jotka ovat maksuttomia kaikille ja ne, jotka ovat seuraamuksiaACF ( American Checker Federation ) . Vaikka kaveriporukoille ja yhteisön järjestöt pyrkivät järjestämäänentisen ,jälkimmäinen järjestetään yleensä ACF jäsenille ja — useimmissa valtioissa — ACF jäsenyys onedellytys sisäänkäynti turnauksessa . Joka tapauksessa , on olemassa useita ACF – hyväksytty turnauksen säännöt nappuloita , joita voit seurata varmistaa asianmukainen pelin ja etiketti . Hallitus ja Piece asetusten

mukaanACF , turnaus peli edellyttää, että käytätshakkilauta , joka on vuorotellen vihreänä ja harrastaja (vaaleankeltainen – beige väri) , kahden tuuman ruutuja . Sinun tulisi sijoittaaaluksella siten, että vihreät neliöt ovatalhaalla oikeassa kulmat . Tammi itse pitäisi olla pyöreä , valkoinen ja punainen väri ja halkaisijat yhdestä neljäsosa ja yksi ja puoli tuumaa . Kaikki nappulat pitäisi miehittää vihreä neliöt .
Muutto ja Jumping

soittimenpunaista nappulaa saaensimmäisen siirron (voit määrittää väri toimeksiantoja läpiarvonnassa ) . Tämän jälkeen pelaajat vuorotellen siirtävät kappaletta etuviistoon , yhden ruudun kerrallaan . Josvastustajan nappula on vinoon yksi nappulat jaavoin neliö , voit hypätä , että pala ja poista se pelilaudalta . Lisäksi voit liittää yhteen useita hyppyjä , kunhan on avoimet tilat takana vastustajan nappulat ja pysyt liikkuu viistosti eteen .
Aikarajoituksia

mukaan usacheckers.com aikana tarkistin turnauksia , jokainen pelaaja on täytettävävähintään 30 siirtyy tunnin välein. Kun olet suorittanut vaaditut 30 liikkuu , voit lisätä toisen tunnin peliäsi kellon . Jos et pysty suorittamaan 30 liikkuu annetussa ajassa , menetätpelin ja vastustaja automaattisesti julistetaan voittajaksi . Kuitenkin muut aikarajoituksia auttaa varmistamaan, että ei tapahdu . Näitä ovatyhden minuutin raja kun on vain yksi tapa voit hypätävastustajan , javiiden minuutin raja , kun on kaksi tai useampia tapoja voit hypätävastustajan .
Bombeeraus

Kun onnistuneesti siirtääpala ainacrownhead taitoinen pääaluksella, vastustaja on lisättäväpala sen päälle merkiksikruunu . Kun kruunattiin , pala voi liikkua ja hyppiä vastustajan nappulat sekä viistosti eteen-ja taaksepäin .
Distractions

mukaan usacheckers.com , kaikki häiritseviä ääniä, merkkejä ja liikkeet ovat laittomia ja — jos jatkuva — voi johtaa menettää . Jos katsojaa ovat niitä luomallahäiriötekijöitä , ne olisi pyydetty poistumaantiloista .

Vastaa