Miten päästä alkuunPopCap Game Development Framework

Jos olet valmis kokeilla käsi on tehdävideopelitietokoneen ja tehdä oman onnenCasual Games markkinoilla ,PopCap Games Framework onhyvä paikka aloittaa . < Br />
Se on todistettu , kypsä ja hyvin testattu puitteet, joilla voit perustaa uuden pelin . Getting kehitysympäristö perustaa on ensimmäinen step.Things tarvitset
Visual Studio C + + Express , 2003 tai 2005
PopCaps pelin kehitysalusta
DirectX SDK
ideapeli

Näytä enemmän Ohjeet

1

Lataa ja pura PopCap peli kehitysalusta päässä https://developer.popcap.com
2

Luo uusi tyhjä Win32 projekti

3

LisääPopCap puiteohjelman hanke ratkaisu.

Tee tämä menemällä tiedosto – > Lisää … – > Olemassa oleva projekti …

Navigoi PopCap Framework hakemistoon ja ladatahankkeen : source /sexyappframework /SexyAppBase.vcproj
4

Lisää riippuvuutta kirjastot : Winmm.lib ja wsock32 . lib

– hiiren kakkospainikkeella projekti ja valitse Ominaisuudet .
– MuutaConfiguration ” Kaikki kokoonpanot ”
– Under Linker – > Input – > Muihin riippuvuudet lisää :
Winmm.lib wsock32.lib
– Älä suljevalintaikkuna . Voit käyttää sitäseuraavassa vaiheessa .
5

LisääPopCap SexyAppFramework lähde hakemiston kuuluu polku .

– Under C + + – > Yleiset – > Muihin olla hakemistot lisätäpolku PopCap Framework lähdehakemistoon .
6

LisääDirectX kuuluvat ja lib hakemistoja teidän kehitysympäristö . Kehys on voitava löytää tämän .

– Valitse Työkalut – > Valinnat …
– Mene Projektit ja ratkaisut – > VC + + Hakemistot
– Lisääpolku DirectX sisällyttää hakemistosisältää tiedostoja jakso
– Lisääpolku DirectX lib hakemiston
7

Ja nyt koodia . Lisäämain.cpp tiedosto projektiin . SisällytäSexyAppBase.h otsikon ja luoda standardi WinMain toiminto . Kaiken pitäisi rakentaa . Sinun valmis aloittamaan koodaus !

Vastaa