Sensory opetus Pelit

Lapset oppivat monin tavoin : näkeminen , kuulon , koskettaa ja makuista . Pelit perustuvat aistiärsykkeisiin voivat auttaa lapsia oppimaan ja voi antaaopettaja tai vanhempi tietoa siitä, miten lapset oppivat tai edes tunnistaa mahdolliset aistien ongelmat . Lapset voivat tutkia niiden tuntoaisti , haju ja tutkiamerkitys syvyysvaikutelman kautta pelaamiseen koulussa tai kotona . Tunnista by Shape

Edistetään tuntoaisti ja saada lapset ajattelemaan pelaamallamysteeri laatikko peli . Koristelekenkälaatikosta väreillä ja kysymysmerkkejä . Leikkaakannen aukon riittävän suurilapsi asettaa kätensä kautta päästä laatikon sisällä . Kerää erilaisia ​​esineitä sijoittaaruutuun , yksi kerrallaan , että opiskelija tunnistaa koskettamalla ja tunneruutuun . Valmistalista kysymyksiä auttaa opiskelijoita kuvaamaanobjektinmuulle luokalle . Onko se kova tai pehmeä ? On esine, pitkä tai lyhyt ? Kun puristaa sitä , mitä tapahtuu ? Onko se karkea tai sileä ? Onko se pyöreä tai neliö ? Opiskelijat, jotka havainnoivat yrittää arvata mikäesine on sen kuvaus ja kirjoittamaan arvauksia . Opiskelija, joka koskettaa ja kuvataanesine sitten tekeearvaus . Sen jälkeen kun jokainen on tehnytarvatamysteeri esine ruutuun ,esine paljastuu . Jokainen, joka arvasi oikein saa yhden pisteen .
Tunnista hajun

Kerää 10 läpinäkymätön säiliöitä kuten jogurtti kupit tai filmi kanisterit . Laitapieni määrähaiseva aine jokaisessa säiliössä . Hyvä aineet ovat mausteet , kuten valkosipuli , kaneli , vanilja , saippuat , neulasia , erottuva haisi kukat kutenruusu , pekonia bittiä ,sitruuna ,sipuli jaoranssi . Säkissämuutama reikiäkannet niinlapset voivat haistaasisältöä näkemättä mitä sisällä . Vaihtoehtoisestiopettaja voi nostaakantta hieman, jottaopiskelija voi haistaasisältöä näkemättä säiliön sisällä . Numero jokainen säiliö yksi kautta 10. Oletkoopiskelija hajusisällön jokaisen säiliön . Seuraavaksiopiskelija kirjoittaakanisterin numero ja hänen arvaus . Opiskelija, joka tekeeeniten oikeita arvauksia , voittaa pelin .
Syvyysnäköä
< p >stimuloiva peli pelata , joka osoittaa , miten tärkeää on syvyysvaikutelman ja käyttämällä sekä silmiemme on” Drop It ! ” peli . Käytä paperia kupit tai muovia jogurtti kupit ja penniä . Opiskelijat pelata kahden hengen ryhmissä : yksi opiskelija laskeepenniäkään jamuut opiskelija kertoo heille , kun pudota sitä . Joukkueet kääntävät työpöydät vastakkain kun pelaa tätä peliä . Anna jokaiselle joukkueen 10 penniä . Opiskelija, joka putoaapenniäkään asettaakupin hänen pöydällään . Opiskelija pitääpenniäkään peukalon ja etusormen väliin ja siirtääpenniäkään hitaasti noin yhdestä kahteen metrin korkeuteenkuppi . Muiden Opiskelija kattaa yksi silmä ja kun hän ajattelee , ettäpenniäkään on suoraan yläpuolellakuppi,opiskelija lukee ” Pudota se ! ” Opiskelijapenniäkään sitten laskeepenniäkään . Joukkue , jolla on eniten penniäkupin kun kaikkipenniä on pudonnut voittaa pelin . Opiskelijat voivat sitten vaihtaa puolta ja pelaa uudelleen . Merkityksen osoittamiseksi syvyysnäköä päätellen matka ja tilasuhteiden saamalla opiskelijat pelata uudelleen , mutta käyttämällä molemmissa silmissä. Voit korvata paperiliittimiä tai muita pieniä esineitäpenniä .

Vastaa