Aktiviteetit parantaa kriittisen ajattelun taitoja Lapset & Shakki

Shakki onpeli, joka voi parantaalapsen kriittisen ajattelun taitoja . On monia tapoja esitellälapsenshakkia . Vanhemmat voivat auttaalasta oppimaan kotona , ja siellä ovat myös ohjelmia, jotka tuovat shakki luokkahuoneeseen . Akateeminen Shakki , esimerkiksi tarjoaa ilmaisen luennon ja myösiltapäivällä shakki ohjelma opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita oppimaanpelin . Logic

Yksi parhaista taitoja, shakki auttaa kehittämään onlapsen logiikka taitoja . Opiskelijan on ymmärrettävä, että hänen jokaista liikettään on seurauksia , sekämyöhemmin vaikutuspelin loppuun . Enemmänlapsi pelaa shakkia , sitä enemmän hän on ajatella eteenpäinkuvan suurempana. Nämä periaatteet ovat nopeasti ja helposti soveltaa tosielämän päätöksiä lapsille , koska he alkavat ymmärtää , että kaikki päätökset on seurauksensa.
Imagination

Toinen kriittinen ajattelu taito, joka shakki auttaa parantamaan onlapsen mielikuvitusta . Shakkipeli pakottaapelaaja kuvitellamiten hän haluaisi nähdäkappaletta järjestetty , ja tietenkinlopputulos hän haluaisi nähdä samoin. Mahdollisuudet ovat rajattomatshakkipeli , jaenemmän se on ollutenemmänlapsen on käytettävä mielikuvitustaan ​​. Tämä auttaa häntä olemaan luovempia luokkahuoneessa ja kotona samoin.
Syyn ja seurauksen

Syy ja seuraus on toinen keskeinen kriittinen ajattelu taito joka on kehitetty pelaamalla shakkia . Lapsi pian huomaamaan, että jokainen siirto tehtypeli ontietty vaikutuskoko lopputulokseen. Tämä ontodellinen maailma soveltamistasyyn ja seurauksen oppitunteja hän on opetettu koulussa . Se auttaa häntä ymmärtämään , että kaikki päätökset elämässä on seurauksia , jotka voivat olla hyviä tai huonoja . Shakkipeli edistävää harkittu päätöksiä , ja tehdä positiivisia ja tietoon perustuvia valintoja .
Akateeminen

On monia akateemisia kriittisen ajattelun taitoja , että lapset kehittyvät pelaamalla shakkia kuin hyvin . Ymmärrystä sekä matematiikan ja luonnontieteiden tarvitaanpelin , ja hän pystyy paremmin ymmärtämäänreaalimaailman sovelluksia näitä lukuaineissa . Esimerkiksi hän käyttää tiedettä , kun hän kokeilee uusia liikkeitä , ja sitten yrittää ennustaa ja arvioidatuloksia . Math käytetään, kun hän on jonossa hänen liikkuu , ja alkaa ymmärtää, että tietyt pelaajat voivat liikkua tietyissä kokoonpanoissa . Hänen täytyy seurataonnettomuudet ja myös kuinka monta kappaletta jää pelilaudalla .

Vastaa