Sveitsin Lasten Pelit

Lapsetmaailmaa rakastavat pelata pelejä , järjestäytyneen tai yksinkertaisesti tehty ylöshetken mielijohteesta . Monet heidän pelit ovat samanlaisia ​​, kuten tag jota kutsutaaneri nimillä , vaan soitti lapset kaikkialla maailmassa , onmäärä sveitsiläisiä lasten pelejä, jotka ovat erityisen suosittuja kyseisessä maassa . Suklaa Game

suklaa Peliä voi pelata millä tahansa määrän lapsia, jotka istuvat pöydän ja vuorotellen noppienpari noppaa . Suuri kääritty suklaa suklaapatukan on sijoitettupöydän keskelle kaikkien nähtäväksi , kuten myöspipo ,pitkä huivi japari paksua käsineet . Ensimmäinen henkilö rollkaksinkertainen nopeasti Donshattu , huivi ja käsineet , avautuu ja alkaa syödäsuklaata veitsellä ja haarukalla . Lapsi voi edelleen syödäsuklaata , kunnes toinen pelaaja heittääkaksinkertainen ja sitten on vapautettavavaatteet ja suklaa sen lapsen . Peli jatkuu , kunnessuklaa on mennyt .
Älä katso taaksesi ,Fox kävelee

Älä katso taaksesi ,Fox kävelee voi pelata haluamansa määrän lapsia, jotka istuvat piirissä vastakkain . Yksi lapsi leikkiikettu ja kävelee ympäriympyrän ulkopuolella takanamuita lapsia . Kettu kuljettaapala kangasta ,pieni kivi tai muu esine . Kettu putoaaerä takana yksilastenympyrän . Heti kun lapsi tietääesine on pudonnut takana häntä , hän hyppää ylös ja yrittää saada kiinnikettu . Kettu juoksee ja yrittää saada takaisin noinympyrän ja istuaistuinlapsi oli koodattu . Joskettu tekee sen takaisinlastenistuin ,muut lapsesta tuleekettu . Joskettu on merkitty , hän kuitenkin pelaakettu uudelleen ja valitsee toisen lapsen tag . Jos lapsi on merkitty ei tiedäerä oli romahtanut alle häntä , jakettu voivat juosta ympyrää ennen lapsi tajuaa sen ,tagged lapsesta tulee” laiska muna” ja täytyy istua sisälläympyrän kunnes toinen lapsesta tuleelaiska muna .
I Spy Something

I Spy Jotain pelataanryhmää kahdesta viisi lasta . Henkilö, joka on ”se” huomasiesinettähuoneessa , jamuut ovat arvata mitäobjekti perustuukohteen värin . Esimerkiksi ” se ”, sanoo : ”Minä näen jotain vihreää . ” Jokainen pelaaja sitten vuorollaan kysyy ”se” , joiden avulla selvitetään , mitäkohde on , kuten ” Onko sevihreä matto ? ” Sen sijaan, että kyllä ​​tai ei-vastauksia , ”se” vastauksia kertomallapelaaja , onko hän on lämmin ( lähes arvaamaan ) tai kylmässä ( ei sulje lainkaan ) . Ensimmäinen henkilö arvataobjektin voittaa.

Vastaa