Miten saadaPlayer malli Garyn Mod

” Garyn Mod ” onhiekkalaatikko -tyylinen videopeli, joka mahdollistaa pelaajat voivat luoda maailmoja ja malleja ja ne ovat vuorovaikutuksessa käyttäenLähde fysiikkamoottori . Tällainen luovuus on houkutellut monia uusia pelaajia , mutta aloittelijoille on usein ongelmiateknisten näkökohtien mallin luomisen . Seuraavatoikeat askeleet , pelaajat voivat luoda malli tahansa kuvan he pitävät ja ilmeistä, että kuvanpelin world.Things tarvitset
MilkShape 3D Software Download VTFEdit Software Download GUIStuidos Software Download
Näytä enemmän Ohjeet

1

Avaa” Garyn Mod ”-kansioon . AvaaMallit -kansio , luouusi kansio ja nimeä se mitä haluat . PoistuaMallit kansio ja kirjoitamateriaalit kansioon . Näettoisen Mallit kansioon . Avaa se , ja luodakansionnimi identtinen ensimmäisen kansion , että olet tehnyt .
2

Avaa ohjelma MilkShape 3D .
3

Under mallit välilehdellä ” Box ” ja piirräruutu , joka on noin neljä neliöt pitkä ja kolme neliöt pitkä.
4

Napsauta” yhteinen ”-painiketta ja asetaliitosristeyksessä ”X” keskelläruutu, josta kiinnitti .
5

Klikkaa ” Select ” ja sitten ” ryhmä ” alareunassa ja valitsemalla sitten neliön KorostaBox jayhteinen .

6

Napsauta” nivelten ”-välilehti . Napsauta ”Määrää , ” sitten ” Set sidotut . ”
7

Avaa ohjelma VTFEdit ja avaakuva , jonka haluat monistuu ” Gary Mod . ” Tiedosto- valikosta ”Tuo” ja lähettää sen kautta” Garyn Mod ”-kansioon , jonka jälkeenMaterials -kansioon , jonka jälkeenMallit -kansioon . Tallenna kuvaluomasi kansio ja nimetäkuvan jälkeen kansioon. Lisääteksti ” _texture ” jälkeen kuvan nimi .
8

Klikkaa ”Tools” on VTFEdit . Asetukset- välilehdessäavautuvasta ikkunasta valitse ” Vertext Generic , ” ja sitten ” Luo ”. Tallenna kuvasamaan tiedostoon , jonka olet tallentanut” _texture ” tiedosto .
9

Palaa MilkShape 3D . Materiaalit välilehdellä klikkaa ”Uusi ”. Napsauta” ” painike avaauuden ikkunan . Etsi” _texture ” tiedosto, joka teitVTF ohjelma ja avaa se .
10

Klikkaa ” Anna ” inMaterials välilehden MilkShape 3D .
11

kuva viedään uuteen kansioon työpöydälle . Ikkuna ilmestyy valinnan eritelmiä ; Valitse ” Viite ” poista ” Sequence ” ja klikkaa ” OK”.
12

viedä tiedostontoisen kerran , mutta lisää ” _collision ” tekstin jälkeen . Tallentaa senuuden kansion työpöydälle .
13

Avaa Muistio . Liitä koodiasiakirjan:

$ modelname ” /YourModel //YourModel.mdl ”

$ cdmaterials ” malleja //YourModel ”

$ asteikolla 1,0

$ surfaceprop ” Metal”

$ body ” body ” ” /YourModel.smd ”

$ sekvenssi ” idle” ” /YourModel.smd ” fps 30

$ collisionmodel ” /YourModel_collision.smd ”

{

$ massa 40

}
14

Mene ”Muokkaa ” ja sitten ” Vaihda , ” ja kirjoita” /YourModel ”osaksiEtsittävä -kenttään . Korvaa se ”test ” ja klikkaa ” Korvaa kaikki . ” Tallenna kansion työpöydälle uuden kansion . Tallenna tiedosto compile.cq ja muuttaavälilehti ja valitse ” Kaikki tiedostot on valittu. ”
15

Avaa ohjelma GUIStudios . Valitse, mitkä pelissä sinulla on : Orange Box tai Half – Life .
16

Avaa tiedosto gameinfo , joka sijaitsee” Garyn Mod ”-kansioon.
17

Avaakoota . CQ tiedosto tallennetaan työpöydälle uuden kansion .
18

Klikkaa ” kääntämässä GUIStudios . ”
19

Avaa” Garyn Mod ”-kansio ja kopioikansio kaikkienkuvien luomasi .
20

Avaainfo asiakirja” Garyn Mod ”-kansioon , ja lisää tämä koodi :

” 0 ”

(

”tiedot”

(

” versio ” ” 1 ”

”name ” ”test ”

)

” kirjoitukset ”

(

” 1 ”

(

” malli” ” models/Name/Name.md1 ”

) finnish

) finnish

)
21

Korvaa”Nimi” sanojanimetkansiot luomasimallit kansioon ” Gary Mod . ”
22

Testaa kuvan avaamalla sen ” Gary Mod . ”

Vastaa