Kuinka tehdäD & D -kampanja hauskanpito

Dungeons and Dragons , joka tunnetaan myös nimellä D & D , onfantasia roolipeli , joka on tarkoitus olla hauskaa . Se on myös tarkoitus ollayhteistyössä hanke. SekäDungeon Master japelaajat osavastuussa tehdäpeli-iloa ja pitämällä se mielenkiintoista . Jos kampanja on alkanut tuntuagrind sijaanpeli , on olemassa asioita, Dungeon päälliköiden ja pelaajat voivat tehdä , niinpeli ja sen ulkopuolella , parantaa kokemusta ja varmistaa, että kaikki onajoissa . Ohjeet
DMS
1

viettää tunnin tai kaksi kuvauksen, mitäpelaajat ovat menossa kohtaavatseuraavassa istunnossa , mukaan lukien mahdolliset taitoa testejä , ja torjuu . Tietäen mitä haluat kattaa kunkin istunnon tekeepelin sujuvuutta ja pitäävauhtia ylös .
2

Käytä rekvisiittaa . Älä vain kerropelaajille , että he löysiväthuomata , että paljastaasalaisuuden salasanan . Kirjoita se ulos ja ojennan sen heille, kun he löytävät sen. Jos he tarvitsevat purkaa jotain , kirjoita se pois ja antaa heilleavain , jotta he voivat tehdätyötä itse . Rekvisiitta lisätä osa upotuspeli, joka helpottaa pysyä luonteeltaan ja keskittynyt.
3

Lisää huumoria . Dungeons and Dragons ei tarvitse olla kuolemanvakavaa koko ajan . Jopa karkaistu seikkailijat nauttia hyvästä hihittää silloin tällöin . Harkitsefoppish ei- pelaaja merkki ( NPC ) ,typerä pyrkimys taimuutaman vitsejä luonteeltaan keventää tunnelmaa .
4

Ole joustava . Ei ole väliä mitä olit suunnitellut ,hahmot ovat menossa löytää tapa kiertää se . Kun he menevät pois raiteiltaan , älä yritä pakottaa heidät takaisin oman tontin . Yrittää heittää mitä he antavat sinulle , mukauttaa tarinasi sopimaan teoistaan ​​. Jos he tappavat tärkein konna ennen kuin on tarkoitettu , esimerkiksi älä huijaarullina tehdä mahdottomaksi . Korvata hänetkätyri , joka sai ylennyksen ,suhteellinen ulos kostaa taisalaliittoa velhot yrittävät täyttääteho jättämää tyhjiötä hänen ennenaikainen kuolemansa.
5

Asetatuulella . Käyttää musiikkia , valaistus-tai äänitehosteita välittääoikea tunnelma . Jos tilanne on tarkoitus olla pelottava , himmentäävalot ja laittoi eery musiikkia tai äänitehosteita saadapelaajatoikea mielentila . Filmiääniraitoja asianmukaisessa genre , mainiosti .
6

Selvitä , millaista peliä pelaajien kiinnostunut Jos pelaajat etsiväthyvä taistelu , älä anna heille sarjan hahmoja, joille puhua . Jos he haluavat roolipelejä , älä paina niitä aallon jälkeen aalto kobolds . Jos he haluavathaaste , annan heille yhden . Jos he eivät halua merkki kuolemaa ollavaihtoehto , älä anna heidän kuolla . Mitä pelaajat ovat kiinnostuneita voivat muuttua istuntokohtaisesti tai jopa tunnista toiseen . Jos pelaajat ovat ilmeisesti pilaa taisteluun , yrittää työskennellä yksi , vaikka se on vainsatunnainen kohtaaminen . Jos he notkua kun soitataloitteen roll, helpota taistelua helpompaa ja siirtyäseuraavaan roolipelejä kohtaavat .
7

Otaharrastus vakavasti . Roolipeli onharrastus, joka voi hyötyä opiskelusta ja sen ymmärtäminen . Kuuntele roolipeli podcasteja , lue roolipeli blogeja . Tai ostakirja, joka käsittelee seikkailu ideoita , vinkkejä ongelmallisten soitin ja tapoja olla joustava .
8

Oleosa tiimiä – D & D ei olekilpailukykyinen peli . Se ei ole tarkoitus ollatesti taitoa toimijoiden välillä jaDungeon Master . Sinun tehtäväsi , koskaDungeon Master , pitäisi varmistaa,tarina on hyvä, ja ettäpelaajat ovat hauskaa . Se ei ole voittaa heidät taistelussa , ovelampi niitä arvoituksia tai estää heitä onnistua.
Pelaajille
9

sijoitetaan . Tietty määrä buy -inpelaajat on välttämätöntä , että kaikilla onhauskaa . Yritä pysyä luonteeltaan kun roolipeli kohtaamisia .
10

Kiinnitä huomiota . Älä pelaa pelejä, kun olet puhelimessa , harjoittaa puoli keskusteluja tai lähettää tekstiviestejä , kun peli on koolla . Se häiritseemuita pelaajia ja rikkootunnelman .
11

Oleantelias pelaaja . Älä monopolisoidaDungeon Master aikaa tai huomiota . Antaa muille pelaajillemahdollisuuden loistaa . Yritä kytkeä muita pelihahmoa käyttämällä in – merkin pilailu , kunpuolue on välillä kohtaamisia .

12

Otajuoni koukku . Vuonnaroolipeli ,pelaajat voivat tehdä mitä haluavat , mutta se ei tarkoita , että niiden pitäisi. JosDungeon Master on selvästi antanut sinulletontin koukku , älä välttää sitä vain koska voit. Aktiivisesti välttäätarina vain tyhjäksiDungeon Master jamuita pelaajia . Tämä ei tarkoita, että et voi poiketasuunnitellusta seikkailu , mutta jos ryhmä on tarkoitus pelastaaprinsessa , älä ehdottaa jotain muuta .
13

Ole luova . Sinä elävä ei kerroDungeon Master , että haluat lyödägoblin kanssa vasaralla , kuvataan, miten lyöt sitä , missä olet tavoitteena ja mitä sanot teet sen . Jos yrität sweet- talkei- pelaaja merkki tulee antaa sinullealennusta , kerroDungeon Master mitä sanotNPC sijaan kertoa hänelle haluat roll diplomatiaa.

Vastaa