OhjeetHarry Potter : Mystery Tylypahkassa Game

” Harry Potter : Mystery Tylypahkassa ” Peli on samanlainen klassinen etsivä peli , ” Clue . ” Sen sijaan, että pelaajat mietitään, kuka murhasi Mr. Boddy , missä ja millä ase ,tavoitteena on päätellä mikä noita tai velho loihti mitä loitsu tai taikajuoman ja missä. Merkkiäpelissä ovattunnettuja sankareita , Harry , Hermoine , ja Ron , sekäkolme pahikset , Draco , Crabbe ja Goyle . FanitHarry Potter- kirjat ja elokuvat ovat myös tuttujahuone ja loitsuja ja juoma cards.Things mitä tarvitset
kynät tai karsinoita kullekin pelaajille
Näytä Enemmän Ohjeet
Peli set-up

1

Aseta kaikkipelinappulat , jotka ovat taikuri hatut , keskelläaluksella. Jokainen pelaaja valitsee mitä väriä olla. Asetaaave peli pala pöydällä : n sininen ympyrä paikalla edessäjuhlasalissa .
2

Erilliset kaikki vihreät kortit . Aseta nekasa alaspäin vieressäpelilaudan . Selvittääsininen kortit kolmeen paalut : tiedekunta , syyllinen , uhrit ja loitsuja . Aseta kunkin paalun alaspäin vieressäpelilaudan .
3

on pelaaja valita yksi kortti kustakinneljä sinistä paalut , katsomatta niitä ja sijoittaa nekolmen headed dog kirjekuori . Nämä ovatvastaukset pelaatte selvittää : mikä henkilökunnan jäsen kiinni joku loihtivatoikeinkirjoituksen ja kuka . Asetakirjekuorialuksellapudotusluukun edelläLibrary .
4

Hand kullekin pelaajille yksitiedekunnan kortteja . Laitaloput tiedekunnan korttejamuiden sininen vihje kortteja , katsomatta mitään niistä , ja shuffle ne yhteen . Laitakasa alaspäin viereenpelilaudan .
5

Anna jokaiselle pelaajallepalapaperia tarkistuslista pad . Katsokaa vihje kortti , mutta älä anna kenenkään muun nähdä sitä . Merkitsekortti sinulla on kädessäsi pois tarkistuslista . Älä anna kenenkään muun nähdä, mitä olet merkitty alas .
PlayingGame
6

Pyydä jokaista pelaaja heittäisi jonkinnoppaa ja nähdä, kuka heittääeniten . Kyseinen henkilö menee ensin . Hauska , vaihtoehtoinen tapa valitaensimmäinen pelaaja on valitahenkilösyntymäpäivä lähinnä Harry Potterin . Hänen syntymäpäivänsä on 31 heinäkuu .
7

Roll molemmatnoppaa ja siirtääpelaajan palapaikkojen määrää noppaa . Kappaletta voi mennä mihin suuntaan tahansa . Et voi laskeutua mitään tilaa jo käytössä toinen pelaaja ja et voi hypätäaave tai toisen pelaajan , ellei se ole portaita .
8

Head kohti yksiluokkahuoneissa . Voit kirjoittaa mistä tahansa suunnasta , mutta lävistäjä . Kerranhuoneeseen , voit ottaasininen vihje kortin ja merkitse se alas teidän levy tai arvata . Jos teetarvaus , mene alasMaking arvauksia osiosta . Kun olet valmis liikkuvat ,vuoro siirtyyseuraavalle pelaajalle .
9

Käytäaave pala siirtyä sinun vuorosi , jos haluat . Ghost voidaan kolahtaa toisen pelaajan pala takaisinTylypahkan sinetti. Sen avulla voit tarkastella jonkin muun pelaajan kortit . On kaksi vaihtoehtoa , jos et. Voit siirtääaavekokonaismäärä tiloja molemmat noppaa tai siirtää pelin palanumero yksinoppaa ja siirräaavemerkitty numeromuiden noppaa . Aave pala ei päästää tiloihin .
10

RollTylypahkan tunnustanoppaa ja voit vetää yksivihreitä kortteja kasa , jotka oli varattu aikanaperustamiseen . Jos heität kaksivertauskuvat , piirtää kaksikorttia . Ne on pelattu heti. Siirryseuraavaan osaan suuntiin .
Green Tylypahkan kortit

11

Noudatavihreää Command kortteja . Aseta kortti takaisinpinon pohjalle , kun olet valmis . Jokainen, joka saa” aavemainen hyökkäykset ” -kortissa se​​pelin loppuun ja on immuuni aavemainen hyökkäyksiä .
12

AsetaVihreän kortinvärillistä näppäintä pöydällä jossa onsaman värinen näppäintä. Tämäntyyppiset vihreitä kortteja korjata rikkoutuneet väyliä pelaajille . Tämä kortti pysyyhallituksessapelin loppuun , kutenvärillinen jälki kortit seuraavassa vaiheessa .
13

Sovitakuvavärillinen jalanjälkiä kortinsamanlainen kuvaaluksella . Tämä antaaoikotien pelaajille hyppiä värillinen jälki tilaamuille käteen . Jälleen tämä kortti pysyyhallituksessapelin loppuun .
Making arvauksia

14

Käyluokkahuoneessaprofessori uskot saattaa olla se, joka kiinni joku valuoikeinkirjoituksen ja joiden kortti on ehkä sijoitettukirjekuoren aikanaset – up .
15

Tee arvaus kysymällälause kuten ”, professori McGarmiwa , saitko kiinni Draco Malfoyn valu Karkotaseet lumota Hermoine Granger ? ” Voisit nimetä yksi tai kaksikorttia sinulla on kädessäsi heittää pois muita pelaajia , too.
16

Katsokaakortit muille pelaajille näyttää . Muiden pelaajien pitäisi näyttää ainakin yksi korteista he ovat, että juuri nimetty .
17

Mark alas tarkistuslista arkin mitään kortteja kenellekään näyttää . Tämä auttaa sinua tietää nuo kortit voi olla yksikortitkirjekuoressa . Jos et ole oikeassa ,vuoro siirtyyseuraavalle pelaajalle . Jos kukaan ei sano tai näyttää mitään, voit merkitä alas , että ne ovat mahdollisuuksia tai halutessaan katsoakortitkirjekuoressa . Kuitenkin , jos tarkastellaan ja olet väärässä , olet karkotetaan ja pois pelistä . Jos olet oikeassa , voitat !

Vastaa