Miten luodaXbox Video Game

Xbox 360 on yksikourallinen pelikonsolit , jotka hallitsevatnykyaikaisen videopeli maailmassa , ja niiden pelien pidetään hienoimpia esimerkkejä virtuaalisen viihteen koskaan tuotettu . Luoda näitä pelejä , asiantuntijaryhmiä aloilla ohjelmointi, äänitekniikan , graafinen suunnittelu ja animaatio työtä tauotta kuukauden ( tai kauemmin ) suorittamastavisiotaiteellinen johtaja .
Se ei ole mahdotonta rakentaa oman Xbox videopeli , se on vain äärimmäisen vaikea ; Onneksi on olemassa ohjelmia ja yhteisöjä suunniteltu nimenomaan auttaa you.Things tarvitset
C # Express Developer Kit
XNA Game Studio Express
XNA Framework
XNA Luojan Club jäsenyys
Näytä lisää Ohjeet
Software
1

Lataa ja asennaC # Express Developer Kit jaXNA Game Studio Express .

He molemmat rakennettualan standardin C ++ ohjelmointikieli , ja ovatvain ohjelmia saatavilla alan ulkopuolisissa siviilejä pystyy luomaanXbox .
2

Lataa ja asennaXNA puitteissa . Sen avulla voit testata ja vianmääritys pelien aikanaluomisprosessiin .
3

Kokeilla molemmat ohjelmat huolellisesti ennen kuin aloitatpelin luomisen prosessi , erityisestikykyohjelmat tallentaa työsi .
ohjelmointiGame
4

koodifysiikkamoottori teidän peliC # Express -ohjelmisto . Fysiikkamoottori sanelee miten hahmot ovat olemassa omassa virtuaalisen universumin , ja mitä lakeja he seuraavat ; painovoima , inertia ja kaikkiloput ovat jopa oman tulkinnan .

Jos et ole perehtynytC ++ ohjelmointikieli , kouluttaa itse sitä huolellisesti online-ohjaus taiperinteisempi miten – varata .

5

Rakenna malleja hahmot ja esineet . Nämä ovat värittömiä , mielenkiinnoton 3D virtuaalinen leikkauksia teidän sankareita ja konnia ( ja muita merkkejä ) , että voit myöhemmin käyttää kertyisi peli .
< P > Tämä on myösaika rakentaa malleja genre – tiettyjä esineitä , kutenpistooliträiskintäpeli , taimiekan teidän kolmannen persoonan toimintaa sankari käytellä .
6

laatu hahmot ja esineet joko mukana XNA kuviointi materiaalia , tai oma taidetta . Vietä vakavia aikaa tähän osaan , koskavisuaaliset elementitpelin useammin kuin ei tehdä tai rikkoapelaajan reaktiopeli kokonaisuutena .
7

Animoi merkkejä ja esineitä niiden toimintoapelin ympäristöön .

Mietirealistisin lähestymistapa animaatio mahdollista mahdollisimman uskottavuutta teidän peli . Esimerkiksipurkaminen ase ravistaa ,latauksen nelijalkainen eläin usein laskee päätään , kun aikoo iskeä , janäkymä ihmisen silmät taipumus bob ja kutoa kävellessään .
8

Rakenna eri tasoilla pelin . Tämä sisältäätausta maisemia ,interaktiivinen etualalla maisemia ( kuten puut , vesi , kivet , ovet , laatikot ja vastaavat ) , ja mahdolliset ympäristövaikutukset , kuten sumu , pilvet , sade , lumi ja niin edelleen .
< P > Again ,realistisempi ohjelmointia ,parempivastaus pelaajien on todennäköisesti . Katso kuinka vesi tai puiden oksat liikkuvat reaaliajassa samalla animointiin niitä saadaparhaalla mahdollisella tavalla .
Estetiikka , Ääni ja viimeistely
9

Luo tai ollataiteilija luoda sinullevisuaalinen taiteellisuus pelin ; kaikki visuaalinenpeli on suunnitelluttaiteilija , kuten jokainen hahmo , ase , auto, vihollinen , tausta , etualalla , laatikko ja tynnyri .

Kun sinulla on taidetta , soveltaa sitäasianmukaista alueillaohjelmoinnin luodaulkoasuapelin .
10

Etsi tai nauhoittaa äänitehosteita jokaisen osa teidän peli , ja älä unohda mitään . Joka askeleella , lukko , ase kotelossa , vihollinen itkeä ja sähköisen piipitys tarvitsee oman äänensä , jonka olet .
< P > Käytä laadukkaita äänitehosteet oman pelin , niin huonolaatuisia ne häiritsevätpelaaja niiden upottamalla pelin .
11

LiityXNA Luojan Club . Voit ladata pelin niiden verkkosivuilla on testattu muiden yhteisön jäsenten pelattavuus ja kaikki salakuuntelun kysymyksiä . Toisinaan kotitekoisia pelejä kuten sinun valitaan esillä suurissa ajan pelaamista kauppapaikkoja kuten E3 ja Game Informer -lehden .

Vastaa