Miten StageClue – Based , Multi -Team Scavenger Hunt

Ota vihjeitä1970 kulttimaisesta klassikko elokuva ” Scavenger Hunt ” kääntääperinteisen syntymäpäiväjuhlat pelin osaksikaupunkien laajuiset seikkailuaryhmähengen luomista liikuntaa yritysten tapahtumia tai jäänmurtaja saapuvan college Fuksit . Joukkueet juhlaseurueet kaduille , koska he työskentelevät arvoituksia mikä heitä esineitä , monumentteja ja paikallisia nähtävyyksiä valokuvata pisteille voidaan sopii yhteen klojälkimainingit joukkueille jolla on eniten pisteitä , paras valokuvia ja omaperäisimpiä arvoituksen ratkaisu voittaaprize.Things tarvitset
jäljennöksethajuakaan luettelon
Digikamerat lähellä City opaskirjoja lähellä City kartat
tuomarit
pikkunaposteltavat ja
Grand palkintoja (kuten kuten lahjakortteja tai pulloa viiniä ) finnish Osallistuja lahja pussit
Näytä MoreInstructions
1

Luoluettelo johtolankojamonenlaisia ​​esineitä , monumentteja ja paikallisia nähtävyyksiä . Esimerkiksi kirjoittaa ”kuninkaallinen istuin , jossa miljoonat ovat kumarsi ” vartenwc , tai ”paikka, jossa voit nähdäsäkki , neljäsosa ja jos olet onnekas ,Ave Maria , ” paikallisen jalkapallostadionin .
2

Määritäpisteen mittakaavassavihjeitä perustuuvaikeusarvoitus jaetäisyysraadonsyöjä metsästää sijainti nimettyjen maalilinjanjälkimainingit . Esimerkiksivalokuvawc olisi arvoltaan 1 piste , kun taasjalkapallostadionilla toiselle puolelle kaupunkia kannattaisi 25 pistettä .
3

Jaa pelaajat joukkuetta viidestä , jotta kaikki tiimin jäsenet mahtuvat yhden ajoneuvon . Varmista, että jokainen joukkue onnimetty kuljettaja, joka on välitön yhteysturvallinen, vakuutettu auto . Tapahtumiin etsiä aarteita toimii jäänmurtajat , että kaikki opiskelijat saavat pariksi ainakin muutama luokkatoverit he eivät jo tiedä hyvin .
4

Anna jokaiselle joukkueelle digitaalikamera , yksi opaskirja , yksi kaupungin kartta ja useita kopioitahajuakaan luettelosta . Määritä yksi jäsen kustakin joukkue onnimetty kuljettaja, joka toimii ryhmänjohtajana ja on viimeinen sana , jossa paikoissajoukkue menee .
5

Ilmoita jokainen joukkue nimetyn määräajan aikaa jossa kaikki joukkueet on palattava ylittää maalilinjan yhdessäjälkimainingit tapahtuman sijainti . Varmista, että kaikki ryhmänjohtajia ymmärtää, ettäraadonsyöjä metsästää ei olekilpailu voitettavana ylinopeudesta paikasta toiseen tai saapuujälkimainingit aluksi, mutta onkilpailua voiteta luovuutta , tiimityö ja strategia .
6

Selitä potentiaalia pelin voittaa strategioita osallistujille kuten lyömällä vainkourallinenkorkein kohta kohteisiin tai kiinni valokuvaamalla koska monetpieni piste esineitä , koska ne voivat määräajassa .
7

Kuvailesubjektiivinen puolipisteen järjestelmä, joka palkitsee joukkueet bonuspisteitäparas valokuvauksen työtä ja luovia arvoitus ratkaisuja . Esimerkiksi joukkueet, jotka aika loppuu päästäjalkapallostadionilla voi ottaa valokuvanhopea neljänneksellä japaperipussi yhdessä edessäkatolisen kirkon .
8

Varmistapalauttaa kaikki valittu digitaalikamerat , opaskirjoja ja kaupungin karttoja ottaatuomareiden pisteetvalokuvata klojälkimainingit hetiraadonsyöjä metsästää . Tarjoile sormi elintarvikkeita ja juomia vieraille viipyä yli , kun vaihdetaan raadonsyöjä metsästää sodan tarinoita kuntuomarit vastaavuuden ja tarkoituksellista .
9

Award grand palkintoja joukkuetta eri luokkiin kutenjoukkue jolla on eniten pisteitä , paras valokuvia ja luovin valokuvia. Anna jokaiselle osallistujallelahjapussi kotiin estämiseksi vieras otsikko kotiin tyhjin käsin ja onneton .

Vastaa