Fun Bible Games for Youth

Pelit ovat tehokas tapa pitää hauskaa ja oppia samalla . Pelaa Bible pelejä kirkon tai uskonnollisen kasvatuksen luokat voivat asettuarailakas ryhmä lapsia ja saada heidät keskittyi opetuksessaan . Voit myös käyttää pelejä testata Raamatun tuntemus ja palkinnot voittajille . Raamattu Jeopardy

Raamattu Jeopardy perustuu suosittuun tv-peli näyttää . Raamattu Jeopardy vie vähän valmistelua. Päättää, miten haluat perustaa oman pelilaudan. Käytäliitutaulu tai valkotaulu nopeaa ja helppoa pelata, tai voit luoda esineitä , joita voidaan käyttää toistuvasti kirjoittamallaluokat ja piste määriä kortistokorteille .
< P >Raamattu Jeopardy hallituksessa on kuusi luokkaa . Luokat vaakasuoraan yläosassapelilaudan , joka jatkuupituudesta liitutaulu . Sarakkeissa alla kunkin luokan , kirjoittaapisteen arvo kunkin kysymyksen , jotka vaihtelevat 200-1000 200 pisteen tarkkuudella ( 200 , 400 , 600 , 800 ja 1000 ) . Tämä tarkoittaa sitä, että siellä on viisi kysymystä kunkin luokan , yhä vaikeuksissa perustuu arvoisia . Muodostavat omia luokkia ja kysymyksiä tai katsoResurssitverkkosivuilla, että voit viitata ideoita.
< P > Jaa ryhmäsi joukkueisiin . Flipkolikon päättää, mikä joukkue menee ensin . Päättää, mitenjoukkueet ” Buzz ” tai merkki siitä, että he haluavat vastata . Ensimmäinen joukkue valitseeluokan ja piste määrä . Lue nelausuman , joka vastaa , että paikalla aluksella . Ensimmäinen joukkue ” sirinä ” on sittenmahdollisuus vastatakysymyksen muodossa . Josjoukkue on oikea , ne palkitaanpistettä . Jos ne ovat virheellisiä ,toinen joukkue ( t ) onmahdollisuus vastata . Tiimi oikein vastannut saapisteitä ja valvontaaaluksella. Jos kukaan ei vastaa ,ensimmäinen joukkue itsellään kontrollinaluksella. Peli jatkuu kunnes kaikkikysymykset ja luokat ovat poissa . Joukkue , jolla on eniten pisteitä lopussa onvoittaja .
Ten Plagues Aktiviteetti
< p >10 Plagues Activity lyhyesti ja hauska tapa oppia 10 vitsaukset joka kohtasi Egyptin aikanaExodus . Valmistautua tähän peliin , on lapsia opiskelemaan10 vitsaukset kirjassa Exodus , luvut 7 kautta 12.10 vitsausta on lueteltu siinä järjestyksessä :

1 . Kaikkiveden lähteistä vereksi ja tappaa kaikki vesi – asunnon villieläinten
2 . Sammakot
3 . Täit
4 . Kärpäset
5 . Tauti karjan
6 . Kiehuu
7 . Hail sekoittaa tulella
8 . Heinäsirkat
9 . Pimeys
10 . Kuolemanesikoisen kaikki Egyptin perheiden

Kirjoita nämä vitsaukset pala paperia tai kirjoita netekstinkäsittelyohjelma ja tulostaa ne . Jätä riittävästi tilaa jokaisen vitsaus leikata ne erilleen . Mieti, kuinka monta joukkuetta voit rikkoa ryhmän osaksi ja kopioisivu, joka monta kertaa . Leikellävitsaukset . Pidä ne erotetaan ryhmiin10 vitsaukset .
< P > Kun olet valmis pelaamaan , rikkoa ryhmän osaksi joukkuetta. Anna jokaiselle joukkueensarja vitsauksista . Ensimmäinen ryhmä saada ne oikeassa järjestyksessä voittaa .
Sword Pora
< p >miekka poraa tai Raamatun pora on klassinen peli, joka on hauska ja doesnt ’t ottaa paljon valmistelua pelata . Se ontäydellinen peli täyttää aikaa tahansa, ja voit arvioida , kuinka hyvin ryhmä tuntee Raamattua .
< P > Varmista, että jokainenryhmä onRaamattu . Tee lista Raamatun tai vain poimia ne satunnaisesti . Onryhmä pitää Raamattunsa pään yläpuolella . HuutavatRaamattua , kuten kirja , luku ja jae ( esimerkiksi Johannes 3:16 ) . Ensimmäinen henkilö lukeajae voittaa joka kierroksella . Palkinto yksinkertainen palkinnot voittajille .
Bible Win , Lose tai Tasapeli

Raamattu Win , Lose tai Tasapeli perustuu löyhästitv-peli näyttää . Tee lista Raamatun kertomuksia , pitäen mielessä, että nämä tarinat arvotaan pelin aikana . Leikkaalista erilleen ja laittaapaperilappuja kulhoon .
< P > Riko ryhmäsi kahteen ryhmään . Toimitamme Kunkin ryhmänvetopinnalle – jokosuuri pad paperia taitussitaulu . Flipkolikon selvittää mikä ryhmä kiinnittää ensin . Ontämän ryhmän jäsen poimiaRaamatun tarinamalja; Tämä onhenkilö, joka tulee piirustus . Antaaensimmäisen ryhmän yksi minuuttihenkilö tasapeliä jamuun ryhmän arvaaRaamatun kertomuksessa on kuvattu . Jos ryhmä arvaatarinan sovitussa minuutti , ne palkitaan 10 pistettä .
< P> Kunminuutti on kulunut, josjoukkue ei ole vielä saanutvastausta oikein ,aihe on sitten avattu kaikille ryhmille , jajoukkue arvaaoikea vastaus palkitaan 10 pistettä . Awardjoukkuevielä viisi pistettä , jos he voivat kertoapaikka Raamatussa , jossatarina on peräisin . Jatkaa peliä antamallaseuraavan ryhmän poimiatarinan ja piirtää . Ryhmiä vuorotellen edestakaisin, kunnes joko aikaa kutsutaan taitarinoita on käytetty kokonaan . Joukkue , jolla on eniten pisteitä lopussa onvoittaja .

Vastaa