Hauskat Integer Pelit

noin ikä neljä , useimmat lapset tuntevat numeroita ja voivat laskea 10 tai jopa 20 . Noin11-vuotiaana , ne lapset kohtaavatuuden ymmärryksen tasolle , kun se tulee numeroita — kokonaislukuja . Kokonaisluvut ovat kaikki todellisia , kokonaislukuja , positiivinen ja negatiivinen , ei nolla . Tämä käsite voi olla hämmentävää joillekin lapsille , mutta on olemassa pelejä, jotka voi tehdä oppimisesta helpompaa. Kokonaisluku Bingo

Yksi interaktiivinen tapa lapsille oppia kokonaislukuja on kanssapeliä bingo käyttäen positiivisia ja negatiivisia lukuja . Luoda useita bingo kortit poissa juliste aluksella ja tussit . Sen sijaan käyttääperinteistä numero järjestelmän , sekoita sen heittämällä – 13 , – 6 , – 28 ja niin edelleen . Tätä peliä pelataan aivan kutentavallisessa pelissä Bingo ja on hyväsuuri joukko lapsia .
Kokonaisluku Ruutu

Tämä peli on suunniteltu ulkona pelata . Luoruutua ruudukon betoni liidulla . Hopscotch verkot koostuvat useista satunnaisesti sijoitettava ja kytkettävä neliöt , hieman muistuttavapieni ristisanatehtävä . Kirjoita numerot sisälläneliöt , mukaan lukien joitakin negatiivisia lukuja . Voit pelata tätä peliä ohjeistamallalapsi hypätä vainnegatiiviset luvut tai vainpositiivisia lukuja . Tämä peli on paras pelataan yksi henkilö kerrallaan .
Candy Math

Lapset rakastavat tätä kokonaisluku peli, joka käyttää karkkia . Anna jokaiselle lapsellepieni pussi monivärinen karkkeja . Pyydä lapsia lajittelemaan karkkeja ryhmiin värin . Pelin tarkoituksena on tehdäpositiivinen luku kunkin karkkia ” negatiivinen” syömällä niitä . Aikuisten alkaa sanomalla ” Lisää – 2 vihreää karkkeja ryhmäsi vihreä karkkeja . ” Sittenlapsi söisi kaksivihreää . Tämä menisi ennen kuin ensimmäinen lapsi on syönyt kaikki hänen karkkeja . Voit pelataterveellisempää versiota käyttäen auringonkukansiemeniä tai rusinoita .
Kokonaisluku lautapeli

Voit myös luodahelppo kokonaisluku lautapeli . Ota yksi neliön jalka pala pahvia . Vetää raja yhden tuuman ruutuja sisälläpahvi neliö , kutenMonopoly aluksella. Sisällä jokainen neliö kirjoittaaesimerkiksi maininnalla ” Siirry eteenpäin kaksi paikkaa ” tai ”Siirrä – 3 tilat ( palata kolme välilyöntejä ) . ” Nämä on järjestetty ympärikartonkialausuman jokaisessa ruudussa , paitsi”Käynnistä” ja ”Valmis” square vierekkäin . Jokainen pelaaja jokainen saa oman väripisteen tai pieni esine ja täytyy heittäänoppaa aloittaa. Ensimmäinen pelaaja lyödä”Finish ” neliön voittoa .

Vastaa