Ideoita Lasten ToimintaParty

Kun onjuhlatsyntymäpäivä tai muu erityinen tilaisuus , lapset saattavat tarvita pelejä ja toimintaa pitää ne käytössä . On olemassa useita toimintoja he voivat pelata sekä sisällä että ulkona pienellä tarvikkeita tarvitaan . Nämä pelit vaativat sekä henkistä ja fyysisiä taitoja , joista monet tarjoavat palkintoja voittajille . Mystery Gift Pass

Mystery Gift Pass pelataan ensin kääreläsnä useita kerroksia käärepaperi . Haluat tarpeeksi kerroksia niin, että jokainen lapsi voi saada mahdollisuuden avaamiseen ainakin kerran . Välillä jokainen kerros käärepaperit , laitalipsahdus paperia , joka ontoiminta tai komento ; Esimerkiksi : ” hypätä toinen jalka viisi kertaa . ” Istulastenympyrän ja käsiläsnä yksi lapsi . Poistaessaan ensimmäinen kerros käärepaperi, sitten ei riippumattakomennon sanoo tehdä . Pitää ringissä , kunnesesillä on lopulta paljastuvat . Kumpi lapsi sai avaamiseenviimeinen kerros , pitääesillä .
Muna ja lusikka Race

Tämä onrelay race pelataan kovaksi keitettyä munaa ja lusikat . Käsi jokaisen lapsenlusikkamuna asetus sen ja ja ” Go ! ” he kukin on kävellyt yhtä nopeasti kuin he voivatmaaliin kantaenmuna . Lapsi, joka saa yli maaliviivan ensin hänen muna edelleen tasapainoillenlusikka voittaapalkinnon .
Kaksikymmentä kysymystä

20 kysymystä , valitse ensin lapsi on ” Se ”. Tämä lapsi on mennä toiseen huoneeseen, kunmuut lapset löytääesineentilaa käyttää pelin . Sitten”Se ” lapsi kutsutaan takaisin , ja hänellä onmahdollisuus esittää 20 kysymystä jamuiden lasten kanssa, kunnes hän keksii , mikä objekti he valitsivat . Kysymyksiin voi olla vain ” kyllä ​​” tai ”ei” kysymyksiä kuten ” Onkoesine sininen ? ”
Poor Kitty

Asetalastenympyrän ja laittaa side on yksi lapsi . Sokkona lapsi seisooympyrän keskelle , ja se on kehrätty kolme kertaa . Sitten hän huomauttaa hänen sormensa , ja kenen sormella on suunnattu sanoonaamioitu äänellä ”Poor Kitty ” ja sitten tekeemiau ääni . Sokkona pelaaja yrittää arvata kukatuli ääni . Jos hän arvasi oikein ,kaksi vaihtavat paikkaa . Jos hän arvasi väärin , hän pitää ringissä , kunnes hän saaoikea arvaus .
CatchBalloon

Asetalastenlattialle piiriin ja liittää niitä jokanumeron . Onpelaaja , jolla on suurin määrä olla ” Se ” seisomaan ja pidäilmapallo niinkin korkea kuin hän voi . Hän putoaailmapallo ja huutaauseita samanaikaisesti . Pelaaja, joka on valittunumero hän kutsui , on yrittää saada kiinniilmapallo ennen kuin se osuulattiaan . Jos hän pystyi kiinniilmapallo, hän istuu alas jalapsi, joka oli ”se” huutaatoinen numero. Kunpelaaja ei kiinniilmapallo ajoissa , hän on nyt ” Se ”.

Vastaa