Miten täytät Dungeons & Dragons Character Record Sheet ennen pelin alkua

Täyttämällämerkin arkki ennenDungeons & Dragons kampanja vaatii jonkin verran luovuutta ja joitakin matemaattisia taitoja . KoskaDungeon Master ( DM ) ohjaapelin , ota häntä mahdolliset rajoitukset, rotu ja luokka valinnan asettamatkampanjan . ” Dungeons & Dragons Pelaajan käsikirja ” sisältää yksityiskohtaisia ​​tietoja merkin luominen ja hallinta , sekä tiedotmahdollisista luokat ja rotujengame.Things tarvitset
” Dungeons & Dragons Pelaajan käsikirja ”
Character arkki
pencil and
Näytä enemmän Ohjeet

1

lyijykynällä . Tulet todennäköisesti tarvitse tehdä korjauksia ja muutoksia pelin aikana .
2

Täytähahmon nimi ja fyysiset ominaisuudetkentät yläreunassaarkin . Lukien pituus, paino , silmien väri ja samanlaisten ominaisuuksien avullapelaaja kehittääselkeä käsitysmerkin , ja auttaaDM samalla tavalla .
3

Täytähahmon Class, Race ja kohdistus . TarkistaDM ennen tätä -kampanjan hänellä on mielessä voi rajoittaa valintoja . Lisäksi jotkut voivat vaatia, että Kyky Tulospalvelu perustetaan ensin . KuultavaDM tai” Dungeons & Dragons Player käsikirja ” lisätietoja kunkin elementin .
4

Aloita pyörittämällä Kyky tulokset . Luokat ovat Voima , kätevyys , perustuslaki , Intelligence , viisauden ja karismaa . Jokainen Kyky Pisteet määräytyyliikkuvan järjestelmän määräytyyDM . Yhteisen jatkuvan järjestelmän määrittämiseksi tulokset on” 4D6 ” roll . Pelaaja heittää neljä noppaa kunkin Kyky Pisteet , pudottamallaalin noppaa ja lisäämälläloput kolme kussakin tapauksessa tuottaaalkuperäisen Kyky Score . Kuusi numeroa , jotka johtavat voidaan mihinkään luokkaan .
5

Tee tarvittavat muutokset kykyäsi Tulospalvelu johtuvat valitsemasi rotu ja luokka . Anna nämä kentätkyky tulokset osamerkin arkki . Esimerkiksi Elven merkkiä saa+2 bonuksen Ketteryys , mutta-2 osuma perustuslain . Kuulla”Player käsikirja ” yksityiskohtia .
6

Kirjoita Saving heittoja : Fortitude , Reflex ja Will Power. Nämä luvut ovat peräisin tietyistä Kyky Tulospalvelu jaeri Kyky and Magic määritteet aiheutuvat valintasi luokasta ja rodusta . Esimerkiksi jos sinulla onElven Ranger emäksen kanssa pisteet 10 Ketteryys , hän saisi+2 Ketteryys ,+1 Magic- muokkaaja ja+2 Kyky muokkaaja, eli yhteensä 15 Reflex .

7

Täytä kaikki laitteet , joiden kanssa hahmosi alkaapeli . Yleensä DMs sallia 100 kultarahaa ostamisesta perusvarustus ennen pelin alkua . Annaostetut laitteet olevasta luettelostatoisella sivullamerkin arkki . Sinun täyttää useimmat muut kohdat , kunpeli alkaa , kuullenDM ja muut pelaajat .

Vastaa