Miten tehdäAlgebra Board Game

Algebra voi ollavaikeaa ja epämiellyttävää aihe lapsille , muttamuutamia hauskoja toimintoja , kutenmatematiikka perustuva lautapeli , voi tehdä siitä houkuttelevamman . Olitpaopettaja, joka haluaa kiinnittää opiskelijoiden huomion taivanhempi, joka pyrkii osoittamaanhauska puoli algebran ,alkuperäinen lautapeli voi olla vain mitä tarvitset . Designingpelilaudan ja muuallapeli on melko yksinkertainen, muttahaastavin tehtävä on keksiä mielenkiintoisia sääntöjä ja tarjoaa non-stop toimintaa . Ohjeet

1

Jaottele 15 tuuman 15 tuuman lauta 60 ruutua. Piirrä seitsemän riviä kahdeksan neliöitä ja yksi rivi neljä neliöt käyttämällä hallitsija . Jokainen neliö on mitattava 1 1/2 1 1/2 tuumaa .
2

Kirjoita ” Start” vasemmassa alareunassa neliö ja maalataneliön sininen . Jokainen 10 neliöt , mukaan lukien10. , 20. neliö ja niin edelleen , kirjoittaa ”Help ” ja käyttää vihreä väri . Kirjoita ” Challenge ” viidentenä neliö , maalata punainen ja toistaa kuviota joka 10 neliöt .
3

Käytä vain yhtä väriämuissa lohkoissa , kuten keltainen . Kuitenkinviimeisen ruudun on oltava sana ” Voittaja ” , ja niissäeri väriä .
4

Luo25 ” Help” -kortteja ja toinen 25 – kortti asetettu ” Challenge . ” ” Help” -korttien on oltava helppoa algebran tehtäviä, kuten osoittaapizza leikataan neljä ja pyytäämurto kunkin siivu edustaa . ” Challenge ” -kortteja saa olla enemmän vaikeita tehtäviä , kuten yhtälöitä , kuten 3x +5 x = 14 .
5

Painttakana” Help” -kortteja vihreät jatakana” Challenge ” kortteja punainen . Ainapelaaja osuu” Help” neliö , hänen on tehtävähelppoa siirtyä seuraavaan vihreä neliö automaattisesti , muutoin hänen täytyy mennä viisi neliöitä takaisin . Sama koskee ” Challenge ” -kortteja , mutta paljon vaikeampaa tehtäviä .
6

Peitäkuolla kylkiin valkoisia tarroja . Vaihdapisteitä symboleilla matemaattisia toimintoja , kuten ” + ”, ” – , ” ” — ” ja ” ÷ ”. Kuuluvatyhteen-ja vähennyslaskua symboleja kahdesti .
7

Neuvo pelaajat heittää yksi varsinainen kuolee ensin saadanumeron , sittensymbolit kuolee ja sitte toinen tavallinen vastetyynystätoinen numero . Pelaajien täytyy siirtää niin monta lohkojen kuintoiminnan tulosta , mutta vain jos he voivat löytää sen ensin. Jos tulos ondesimaaliluku , kuten 6 /4 = 1,5 , niin pelaajien täytyy pyöristäätuloksen .
8

Selitä, ettävoittaja onensimmäinen pelaaja ylittää 60 , vaikka hän saavuttaa 61 , 65 ja niin edelleen . Pelaajat voivat luoda oman henkilökohtaisen pelinappula tai käytäpieni lelu , kutenlelu sotilas , niin kauan kuin voit erottaa sen muista pelaajien kappaletta .

Vastaa