Miten Make Your Own vuoristoradalla pelit

Videopelit ovat epäilemättäsuosittu viihteen muoto nykypäivän digitaaliseen aikakauteen . Keskuudessa suosittu peli tyylilajit ovat vuoristorata pelejä , joka tunnetaan myös nimellä vuoristorata simulaattoreita , jotka jäljittelevätkokemusta ja tuntumaatosielämän vuoristorataa . Sinänsä pelaajat ovat tyypillisesti annetaan mahdollisuus testata useita ratsastaa sekä ratsastaa kehittyneempiä ja pidempi lasinaluset läpi pelin palkintoja . Voit tehdä oman vuoristorata pelejä , useita työkaluja on käytettävä tehokkaasti yhdistää ideoita ja muuntaa nevideo game.Things tarvitset
3D mallinnus työkalu
ohjelmointikielellä /työkalu
Näytä enemmän Ohjeet

1

Suunnittele vuoristoradalla pelin konsepti . Kuinka monta lasinaluset tuleeko ? Ovatko ne välittömästi saatavilla tai avataan kautta erilaisia ​​tehtäviä annetaanpelaaja ? Mitenyleistä kokemusta edistystä pelaajat ratsastaa jokainen vuoristorata ? Kun vuoristorata peli-ideoita analysoidaan , voit suorittamaan kunnolla ne lopulliseen versio pelistä .
2

Suunnittele vuoristorata peli malleja . Kaikki pelihahmot ja esineet on luotava kolmannen osapuolen kanssa 3D- mallinnuksen avulla . Kehittää sellaisia ​​vaihtelee suuresti sovellus , mutta lopputulos on aina saavuttaa mitään ohjelmaa haluat käyttää . Eri näkyvä työkaluja ovat Blink 3D , piispa 3D , 3D Canvas ja Blender . Kun suunniteltu tallentamaan malleja läpisovelluksen päävalikosta tai säästää vaihtoehto sen käyttöliittymä .
3

Tuo valmiin 3D-malleja läpipelin kehityksen väline tai monikäyttöinen ohjelmointikieli ohjelma . Kehittämisen välineenä on pääasiallisesti yksi vaikeimmista vaiheista luot vuoristorata peli . Kun kaikki mallit tuodaan läpiohjelman tärkein ” Avaa” -valikosta tai käyttöliittymä luovuttaa kaikki tarvittavat skriptit tuoda ne elämään . Esimerkiksi tulojoukko käyttäytymismalleja kutenvuoristorata nopeus ,aika, kulkisi , sekä kaikki seuraukset saavuttaa tai ei ole mitään tiettyä tehtävää . Scripting ja ohjelmointi itse vaihtelee ohjelman , vaikka suosittu valintoja pelejä ovat DarkBasic Pro , GL Basic ja Game Studio .
4

Tallenna edistystä , viedä vuoristorata peli ja testata sitä . Testaus prosessi koostuu pelaamalla läpi oman luomisen havaita mahdollisia ongelmia ja epäjohdonmukaisuuksia . Varmistaa teet jokaisen tehtävän aiemmin käsikirjoittanut . Jos muutoksia tarvitaan , jotta tarvittavat muutokset läpiohjelmoinnin apuväline, ja korvatavanhentunutta versiota viety .

Vastaa