Kuinka tehdätrooppisiin sademetsiin pelilauta

Trooppiset sademetsät esiintyy lähinnä Etelä-ja Väli -Amerikka , Saharan eteläpuolisessa Afrikassa ja Kaakkois-Aasiassa , ja asuuuskomattoman erilaisia ​​eläimiä ja kasveja : 1000 lajia löytyy vain yksi neliökilometri . Värikkäine luontoa ja rehevä ympäristö ,sademetsä tekee jännittävän teemalautapeli . Designingpeli on yksi tapa oppia sademetsän eläimiä ja kasveja. Pelata peliä , pelaajat vuorotellen rollkuolla ja siirtyäilmoitettu ruutujen tiellä käyttäenlaskuri ; ensin päästä maaliin wins.Things tarvitset
Suuri arkki valkoista posterboard tai jäykkää paperia
Pencil
maalit, väriliidut tai taika markkereita
Värillinen kortti
Sakset
Laskurit
Die
Näytä enemmän Ohjeet

1

Kynäreittiäposterboard että pelaajat kestää alusta loppuun . Piirrätoinen rivi samansuuntaisesti ensimmäisen , noin tuuman päässä toisistaan ​​, tehdä tietä . Toisessa päässäpolku , piirtäälaatikko merkitty ” Käynnistä” ja toisessa päässä piirtämään yksi merkintä ”viimeistelyn . ”
2

Piirrä viivoja reitin poikki säännöllisin väliajoin jakaa se neliöt että pelaajat liikkuvat pitkin , kun pelaa peliä . Tee niin monta kuin haluat , riippuenpolun – noin 100 toimii hyvin .
3

Kirjoita ohjeita ruutuja – ” haaste ruudut” – että pelaajien tulee noudatettava, kun ne laskeutuvat niitä . Nämä voivat olla sekä hyviä että huonoja ja pitäisi ollasademetsä teema , kuten ” Huomaatuutta lajia perhonen – eteenpäin kolmen ruudun ” tai ”Olet hyökkäsijaguar – siirtää takaisin neljä ruutua. ” Lisää muita esteitä , kuten”river ” ” square – joka kerta pelaajia maa siellä , ne on takaisin alkuun .
4

Varmista neliöt ” kysymys ruudut ” piirtämälläkysymysmerkki niitä tai eriyttämällä ne toisella tavalla , kuten tekemällä niistäeri väriä . Joka kerta pelaajat maa näitä neliöitä niiden täytyy vastatasademetsän trivia kysymys . Pelaajat saavatlisää taas jos he vastaavatkysymykseen oikein , mutta huomaa kääntyä , jos he saavat sen väärin .
5

Varmista kysymyskortteja leikkaamallavärillinen kortti suorakulmioiksi noin 2 1/2 3 1 /2 tuumaa ( tyhjä kortistokortit puolittuu toimivat hyvin tähän) . Toisella puolella kortin , piirtääkysymysmerkki . Toisaalta , kirjoittaasademetsä trivia kysymys , kuten ” K: Miten nuolimyrkkysammakot varoittamaan muita eläimiä , että ne ovat myrkyllisiä ?: Olemalla värikkäitä . ” Vaihtelevat kysymyksiin tekemällä joitakin monivalintakysymyksiä ja muut tosi – tai – väärä .
6

piirtää tai maalata sademetsän maisemia täynnä kasveja ja eläimiätyhjiä välejä ympärillä polku . Koristelepolkua väritys” haaste” ja ” kysymys ” ruutua tai kääntämällä se yhdeksi pitkä ” köynnös ” tai ” kuningasboa ” , että pelaajan täytyy liikkua pitkin .
7

Täydellinen peli kanssa laskurit ja kuolevat .

Vastaa