Attacktix Säännöt

Peli Attacktix pelataan hahmot eri populaarikulttuurin ominaisuudet, kuten ” Star Wars ”, ” Transformers” ja ” Marvel Super Heroes . ” Kukin toimi kuva syttyypohja ja annetaanjoukkotilastoja ja erityisiä kykyjä , joita käytetään keinona määrittää tuloksen taisteluita muita lukuja . Movement

Jokainen luku on huipullamusta pohja . Päälle , edessä pohja onnumero . Tämä edustaa monta kertaaluku voi liikkua vuorollaan . Liikkuu määräytyvättikittävä ääni tehnyt kuin heitätluku . Esimerkiksi, josluku onliikkeellä arvo viisi , hän voi siirtyä eteenpäin, kunnes kuulet viisi punkkeja .
Attack

Jokainen hahmo voi suorittaa yksi fyysinen hyökkäys hänen vastustajansa . Tämä hyökkäys tapahtuu eri tavoin riippuen kuva . Jos luku on Wolverine päässä” X – Men ”, hänen hyökkäys liittyy vetää takaisin ja vapauttaa hänen varsikynsiä pyyhkäisemällä . Jos käytätClonetrooper päässä ” Star Wars ” sitten hyökkäyksen aktivoidaan painamallanappia aseensa ampuaenergia räjähdys .
Special Powers

Special valtuudet aktivoituvat, kun kaksi ehtoa täyttyy . Ensimmäinen edellytys on , ettävärillinen ikkunapohjasta muuttuu valkoiseksi . Ikkuna vaihtaa väriä , kun jokaista liikettä niin tämä tapahtuu satunnaisesti ja et tiedäväriä kunnesluku on voitettu . Toinen ehto on , ettäluku on kaaduhyökkäys . Kun kaataa ,luku paljastaa hänen erityistä voimaa , joka tulee voimaan , josikkuna on valkoinen . Nämä voimat voivat herättääpudonnut liittolainen tai tuhotavastustajan hahmo .
Vaikutukset
< p> Attacktix lukuihin vaikuttaa kyky, joka aktivoituu alussa taistelu . Tämä voi lisätä ylimääräisiä liikkeitä tai iskujen aikana sinun vuorosi . Vaikutus kyvyt on merkittykuvassa pakkaus ja olisi säilytettävä siltä varaltavastustaja kysymyksiinvaikutus .
Pelin aloittaminen

Peli alkaa , molempien pelaajat asettaarivi kolme luvut suoraan eteensä ja kolme jalkaa lukuunottamattavastustajan lukuja . Luvut on kullakinpisteen arvo etupuolellapohja, joka on yhdistettävämuiden lukujen equal 100 tai jokin muu numero päättää pelaajia . Saatat olla ylimääräisiä lukuja ulos kentältä , jotka tulevat , kun toinen on voitettu niin kauan kuinkoko joukkueen kannalta arvo pysyy rajoissa .
< P > Flipkolikon valita kuka menee ensin . Ensimmäinen pelaaja työntää tahansa tai kaikki hänen luvut mihin suuntaan tahansa taistelukentällä enintäänmäärä liikkuu osoitetullalukuja . Hän voi sitten valita hyökätä tai annatoinen pelaaja ottaa hänen puolestaan ​​.
Attack ja Victory

Jos päätät hyökätä vuorollasi , voit valita minkä tahansa kaksi hänen lukuja taisteluun . Pyöritäluku tavoite ja sitten käyttäähahmon hyökkäys vastustajan hahmo . Jos vastaajana oleva luku on kaatanut sen voi aktivoidaerityistä voimaa ja sitten pois pellolta . Nollaa luvut ammuksia alussa seuraavan käännöksen . Peli jatkuu, kunnes yksi pelaaja on menettänyt kaikki hänen luvut taistelussa .

Vastaa