Hauskaa toimintaa lapsille tehdä After ReadingJack & Jill Nursery Rhyme

Nursery Rhymes ovat joitakinensimmäisen tarinoita pienten lasten oppia. Opettajien ja vanhempien lukea niitä lapsille , koska ne ovat hauskoja , helppo muistaa ja rakentaa lasten mielikuvituksen . Luettuani ” Jack ja Jill ” jalapsiryhmän , voit järjestääerilaisia ​​aktiviteetteja niistä perustuutarinan . Lorut ovat myös loistava työkalu auttaa opettaa varhain lukutaito . Sekvensointi

Opeta lapselle sekvensointi , kuten mitä tulee ensimmäinen, toinen ja kolmastarina . Luettuaanlastenloru , voit ollaryhmän keskustelu siitä, mitä tapahtui missä järjestyksessä. Toinen idea on tulostaa kuviatapahtumistariimi kuten Jack ja Jill menee mäkeä ylös , Jack ja Jill kuljettaaämpäri vettä ja Jack ja Jill pudota alas . Lasten täytyy työskennellä pienryhmissä järjestyksessätapahtumia . Pyydä heitä liimaakuvia oikeassa järjestyksessäpaperiarkille .
Sketsejä

Kun olet lukenuttarinan , jakaalapset ryhmiin kaksi, yksi tyttö ja yksi poika . Vaihtoehtoisesti jakaalapset ryhmiin kolme tai neljä ja annaryhmää valitsemaan heidän ” Jack ” ja ” Jill . ”Lapsia on näytellälastenloru . Antaa lapsille 20 minuuttia harjoitella ja ne hoitavat hupailu . Lapset voivat tehdäkruunu , joka murtaa helposti, kun se putoaa ja käyttääämpärissä teeskennellä vettä . Käännä tämä toiminta osaksipeli palkitsemisenparas, hauskin ja luovin sketsejä .
Trivia

Luotrivia pelin noinloruja kanssa kysymyksiä siitä, mitä tapahtui . Esimerkiksi pyytäälapsia ” Oliko Jack kaatua ennen tai jälkeen hän meni mäkeä ylös ? ” Tai ” Onko Jill kaatua liian ? ” Award yhden pisteen jokaiselle lapselle jokaisesta oikeasta vastauksesta . Lapsi, joka vastaauseimpiin kysymyksiin oikein , voittaa pelin . Voit myös pelata trivia tiimeissä . Kysy jokainen joukkuekysymykseen sekä myöntävät niille yhden pisteenoikea vastaus . Joukkue , jolla on eniten pisteitäpelin lopussa voittaa .
Muisti Pelit

Varmistamuistipeli avulla kuviariimiä . Esimerkiksi tulostaa kaksi kuvaa Jack , Jill ,vesi ämpäri ,kruunu jamäki . Laminaattikuvia , jotta ne olisivat kestäviä . Asetakuvat etupuoli alaspäin ja on yksi pelaaja puolestaan ​​yli kaksi kuvaa . Jos ne ovat samat , hän pitääpari ja taas menee . Jos ne eivät täsmää , seuraava pelaaja menee . Lapsen kanssaeniten pareja lopussapelin voittaa . Toinen ajatus on sijoittaa yksi kunkin kuviaaluksella . Pyydä lapsia sulkemaan silmänsä ja ottaa yhden kuvan alas . Ensimmäinen pelaaja kertoa teille, mitä kuvasta puuttuu voittaapienen palkinnon .

Vastaa